Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Hoe AI écht waardevol wordt voor jouw business én je consumenten!

Wednesday 10:30 - 11:15
Roundtable 1
Saskia Dekkers

AI Specialist (CM.com)

Linkedin More about this speaker
In deze interactieve rondetafel bespreken we jouw uitdagingen binnen de organisatie die het verbeteren van de klantervaring in de weg staan. Samen met onze AI-specialisten Saskia en Thomas kijken we naar de AI-mogelijkheden binnen marketing en customer service voor retail en e-commerce. Hierbij maken we gebruik van het BAD model, dé praktische methode die je helpt te bepalen wat je wél en niet moet automatiseren met AI. Door processen en taken meer te automatiseren, houden je collega’s en jij meer tijd en focus over voor de werkzaamheden waar de menselijke touch helemaal tot z’n recht komt. Zo wordt het werk efficiënter, leuker én uiteindelijk ook waardevoller! Zowel voor jullie als voor je klanten!
Thomas van Manen

AI Specialist (CM.com)

Linkedin More about this speaker
In deze interactieve rondetafel bespreken we jouw uitdagingen binnen de organisatie die het verbeteren van de klantervaring in de weg staan. Samen met onze AI-specialisten Saskia en Thomas kijken we naar de AI-mogelijkheden binnen marketing en customer service voor retail en e-commerce. Hierbij maken we gebruik van het BAD model, dé praktische methode die je helpt te bepalen wat je wél en niet moet automatiseren met AI. Door processen en taken meer te automatiseren, houden je collega’s en jij meer tijd en focus over voor de werkzaamheden waar de menselijke touch helemaal tot z’n recht komt. Zo wordt het werk efficiënter, leuker én uiteindelijk ook waardevoller! Zowel voor jullie als voor je klanten!
In deze interactieve rondetafel bespreken we jouw uitdagingen binnen de organisatie die het verbeteren van de klantervaring in de weg staan. Samen met onze AI-specialisten Saskia en Thomas kijken we naar de AI-mogelijkheden binnen marketing en customer service voor retail en e-commerce. Hierbij maken we gebruik van het BAD model, dé praktische methode die je helpt te bepalen wat je wél en niet moet automatiseren met AI. Door processen en taken meer te automatiseren, houden je collega’s en jij meer tijd en focus over voor de werkzaamheden waar de menselijke touch helemaal tot z’n recht komt. Zo wordt het werk efficiënter, leuker én uiteindelijk ook waardevoller! Zowel voor jullie als voor je klanten!

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets