Het succesvol verkopen op en beheren van marketplaces en internationaal opschalen
Marly van de Ven - Brons
Business Unit Manager E-commerce (Bolsius)
Marketplaces zijn inmiddels niet meer weg te denken uit het E-commerce landschap. Met de opkomst van de Chinese webshops als TEMU en SHEIN is het nog relevanter om ook jouw lager geprijsde items goed op de grote Marketplaces (Amazon/Bol.) te kunnen verkopen. Hoe doe je dat? En hoe schaal je dit vervolgens internationaal? Hoe kies je op welke Marketplaces je verkoopt en hoe beheer je al die marketplaces vervolgens? Marly, Business Unit Manager E-commerce bij Bolsius, vertelt hoe zij dit aangepakt hebben.
Marketplaces zijn inmiddels niet meer weg te denken uit het E-commerce landschap. Met de opkomst van de Chinese webshops als TEMU en SHEIN is het nog relevanter om ook jouw lager geprijsde items goed op de grote Marketplaces (Amazon/Bol.) te kunnen verkopen. Hoe doe je dat? En hoe schaal je dit vervolgens internationaal? Hoe kies je op welke Marketplaces je verkoopt en hoe beheer je al die marketplaces vervolgens? Marly, Business Unit Manager E-commerce bij Bolsius, vertelt hoe zij dit aangepakt hebben.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top