Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Het geheime recept voor conversie: de gepersonaliseerde e-mailflows van Uitgekookt

Thursday 12:00 - 12:30
Lezingenzaal 9
Madée Reinerink

Marketing Automation Specialist (Friday Digital Agency)

Linkedin More about this speaker

Uitgekookt stond voor een uitdaging: er is een gezonde aanwas in nieuwe klanten, maar hoe zorgen we ervoor dat ze blijven terugkomen? De bestaande e-mailstrategie bood onvoldoende grip op klantloyaliteit en herhaalaankopen, wat leidde tot gemiste kansen. Daarnaast zocht Uitgekookt naar manieren om e-mailmarketing beter te integreren in hun bredere klantstrategie.

Om deze uitdagingen aan te pakken, ontwikkelde Uitgekookt – in samenwerking met Friday – een datagedreven en gepersonaliseerde e-mailstrategie. Dit deden ze aan de hand van een maturity model: een gestructureerde aanpak waarmee e-mailmarketing steeds verder wordt geoptimaliseerd. Net als in de keuken begint het met een basisrecept: eenvoudige, algemene nieuwsbrieven. Vervolgens voeg je meer finesse toe met gepersonaliseerde e-mails op basis van klantgedrag en voorkeuren. Uiteindelijk bereik je het ‘masterchef’-niveau: volledig geïntegreerde omnichannel campagnes waarin e-mail, website en andere kanalen naadloos samenwerken voor maximale impact.

Benieuwd hoe Uitgekookt hun klantdata heeft omgezet in een succesvolle e-mailstrategie? Tijdens deze sessie delen we:
✅ De belangrijkste uitdagingen en keuzes in het optimalisatieproces
✅ Hoe slimme personalisatie heeft geleid tot hogere retentie en conversie
✅ Praktische inzichten uit een succesvolle onboarding flow
✅ Hoe omnichannel campagnes de klantbetrokkenheid vergroten
✅ Direct toepasbare tips waarmee je jouw eigen e-mailstrategie verbetert

Of je nu net begint met e-mailmarketing of klaar bent voor de volgende optimalisatieslag, deze sessie zit vol inspiratie en concrete handvatten die je direct kunt toepassen.

Nick Hekman

Online Marketing Lead (Uitgekookt)

More about this speaker

Uitgekookt stond voor een uitdaging: er is een gezonde aanwas in nieuwe klanten, maar hoe zorgen we ervoor dat ze blijven terugkomen? De bestaande e-mailstrategie bood onvoldoende grip op klantloyaliteit en herhaalaankopen, wat leidde tot gemiste kansen. Daarnaast zocht Uitgekookt naar manieren om e-mailmarketing beter te integreren in hun bredere klantstrategie.

Om deze uitdagingen aan te pakken, ontwikkelde Uitgekookt – in samenwerking met Friday – een datagedreven en gepersonaliseerde e-mailstrategie. Dit deden ze aan de hand van een maturity model: een gestructureerde aanpak waarmee e-mailmarketing steeds verder wordt geoptimaliseerd. Net als in de keuken begint het met een basisrecept: eenvoudige, algemene nieuwsbrieven. Vervolgens voeg je meer finesse toe met gepersonaliseerde e-mails op basis van klantgedrag en voorkeuren. Uiteindelijk bereik je het ‘masterchef’-niveau: volledig geïntegreerde omnichannel campagnes waarin e-mail, website en andere kanalen naadloos samenwerken voor maximale impact.

Benieuwd hoe Uitgekookt hun klantdata heeft omgezet in een succesvolle e-mailstrategie? Tijdens deze sessie delen we:
✅ De belangrijkste uitdagingen en keuzes in het optimalisatieproces
✅ Hoe slimme personalisatie heeft geleid tot hogere retentie en conversie
✅ Praktische inzichten uit een succesvolle onboarding flow
✅ Hoe omnichannel campagnes de klantbetrokkenheid vergroten
✅ Direct toepasbare tips waarmee je jouw eigen e-mailstrategie verbetert

Of je nu net begint met e-mailmarketing of klaar bent voor de volgende optimalisatieslag, deze sessie zit vol inspiratie en concrete handvatten die je direct kunt toepassen.

Uitgekookt stond voor een uitdaging: er is een gezonde aanwas in nieuwe klanten, maar hoe zorgen we ervoor dat ze blijven terugkomen? De bestaande e-mailstrategie bood onvoldoende grip op klantloyaliteit en herhaalaankopen, wat leidde tot gemiste kansen. Daarnaast zocht Uitgekookt naar manieren om e-mailmarketing beter te integreren in hun bredere klantstrategie.

Om deze uitdagingen aan te pakken, ontwikkelde Uitgekookt – in samenwerking met Friday – een datagedreven en gepersonaliseerde e-mailstrategie. Dit deden ze aan de hand van een maturity model: een gestructureerde aanpak waarmee e-mailmarketing steeds verder wordt geoptimaliseerd. Net als in de keuken begint het met een basisrecept: eenvoudige, algemene nieuwsbrieven. Vervolgens voeg je meer finesse toe met gepersonaliseerde e-mails op basis van klantgedrag en voorkeuren. Uiteindelijk bereik je het ‘masterchef’-niveau: volledig geïntegreerde omnichannel campagnes waarin e-mail, website en andere kanalen naadloos samenwerken voor maximale impact.

Benieuwd hoe Uitgekookt hun klantdata heeft omgezet in een succesvolle e-mailstrategie? Tijdens deze sessie delen we:
✅ De belangrijkste uitdagingen en keuzes in het optimalisatieproces
✅ Hoe slimme personalisatie heeft geleid tot hogere retentie en conversie
✅ Praktische inzichten uit een succesvolle onboarding flow
✅ Hoe omnichannel campagnes de klantbetrokkenheid vergroten
✅ Direct toepasbare tips waarmee je jouw eigen e-mailstrategie verbetert

Of je nu net begint met e-mailmarketing of klaar bent voor de volgende optimalisatieslag, deze sessie zit vol inspiratie en concrete handvatten die je direct kunt toepassen.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets