Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Het geheime recept voor conversie: de gepersonaliseerde e-mailflows van Uitgekookt

Tuesday 12:00 - 00:00
null
Muriël van Marle

E-mail Marketeer (Uitgekookt)

Linkedin More about this speaker
Dé ingrediënten voor gepersonaliseerde e-mail flows van Uitgekookt Bij Uitgekookt stopt succes niet in de keuken. Ze zorgen ervoor dat klanten steeds weer terugkomen met slimme, gepersonaliseerde e-mailcampagnes. De geheime ingrediënten? Slimme inzet van klantdata, strategische personalisatie en continu optimaliseren. “We werken volgens het maturity model - een stappenplan om e-mailmarketing steeds verder te verbeteren. Net als in de keuken begin je met een eenvoudig basisrecept: algemene nieuwsbrieven die iedereen ontvangt. Daarna voeg je meer smaak en finesse toe met gepersonaliseerde e-mails, afgestemd op klantgedrag en voorkeuren. Uiteindelijk bereik je het ‘masterchef’-niveau: volledig geïntegreerde omnichannel campagnes waar e-mail, website en andere kanalen naadloos samenwerken voor de ultieme klantbeleving én conversie.” Benieuwd waar jouw bedrijf staat op het maturity model of wil je meer weten over de aanpak van Uitgekookt? Kom dan naar deze sessie en laat je inspireren! Wat kun je verwachten? In deze sessie ontdek je: • Hoe we klantdata verzilveren met slimme personalisatie. • Wat de ingrediënten zijn van een succesvolle onboarding flow. • Hoe we omnichannel campagnes inzetten om klantbetrokkenheid te verhogen. • Concrete tips en praktische voorbeelden die je direct kunt toepassen.
Madée Reinerink

Marketing Automation Specialist (Friday Digital Agency)

Linkedin More about this speaker
Dé ingrediënten voor gepersonaliseerde e-mail flows van Uitgekookt Bij Uitgekookt stopt succes niet in de keuken. Ze zorgen ervoor dat klanten steeds weer terugkomen met slimme, gepersonaliseerde e-mailcampagnes. De geheime ingrediënten? Slimme inzet van klantdata, strategische personalisatie en continu optimaliseren. “We werken volgens het maturity model - een stappenplan om e-mailmarketing steeds verder te verbeteren. Net als in de keuken begin je met een eenvoudig basisrecept: algemene nieuwsbrieven die iedereen ontvangt. Daarna voeg je meer smaak en finesse toe met gepersonaliseerde e-mails, afgestemd op klantgedrag en voorkeuren. Uiteindelijk bereik je het ‘masterchef’-niveau: volledig geïntegreerde omnichannel campagnes waar e-mail, website en andere kanalen naadloos samenwerken voor de ultieme klantbeleving én conversie.” Benieuwd waar jouw bedrijf staat op het maturity model of wil je meer weten over de aanpak van Uitgekookt? Kom dan naar deze sessie en laat je inspireren! Wat kun je verwachten? In deze sessie ontdek je: • Hoe we klantdata verzilveren met slimme personalisatie. • Wat de ingrediënten zijn van een succesvolle onboarding flow. • Hoe we omnichannel campagnes inzetten om klantbetrokkenheid te verhogen. • Concrete tips en praktische voorbeelden die je direct kunt toepassen.
Dé ingrediënten voor gepersonaliseerde e-mail flows van Uitgekookt Bij Uitgekookt stopt succes niet in de keuken. Ze zorgen ervoor dat klanten steeds weer terugkomen met slimme, gepersonaliseerde e-mailcampagnes. De geheime ingrediënten? Slimme inzet van klantdata, strategische personalisatie en continu optimaliseren. “We werken volgens het maturity model - een stappenplan om e-mailmarketing steeds verder te verbeteren. Net als in de keuken begin je met een eenvoudig basisrecept: algemene nieuwsbrieven die iedereen ontvangt. Daarna voeg je meer smaak en finesse toe met gepersonaliseerde e-mails, afgestemd op klantgedrag en voorkeuren. Uiteindelijk bereik je het ‘masterchef’-niveau: volledig geïntegreerde omnichannel campagnes waar e-mail, website en andere kanalen naadloos samenwerken voor de ultieme klantbeleving én conversie.” Benieuwd waar jouw bedrijf staat op het maturity model of wil je meer weten over de aanpak van Uitgekookt? Kom dan naar deze sessie en laat je inspireren! Wat kun je verwachten? In deze sessie ontdek je: • Hoe we klantdata verzilveren met slimme personalisatie. • Wat de ingrediënten zijn van een succesvolle onboarding flow. • Hoe we omnichannel campagnes inzetten om klantbetrokkenheid te verhogen. • Concrete tips en praktische voorbeelden die je direct kunt toepassen.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets