Het bouwen van een merk: de balans tussen B2B en B2C
Avelon Hoving
Marketingmanager (The Chesterfield Brand)
In dit verhaal neemt The Chesterfield Brand jullie mee in de weg van internationale groei en de balans tussen B2B en B2C. Hoe dit merk succesvol de verkoop aan retailers en consumenten weet te combineren. Hoe de website de ontwikkeling van brandstore naar e-commerce kanaal heeft doorgemaakt. En hoe dit familiebedrijf blijft groeien door vast te houden aan kwaliteit, vakmanschap en integriteit, terwijl het tegelijkertijd inspeelt op nieuwe trends en innovaties. Om alvast een tipje van de sluier te lichten: het draait om creatieve oplossingen, duidelijke communicatie en samenwerkingen waarin kennis delen centraal staat. Laat je inspireren door hoe dit merk continu meerwaarde weet te creëren voor alle stakeholders.
Zoë Nunumete
B2B Marketeer (The Chesterfield Brand)
In dit verhaal neemt The Chesterfield Brand jullie mee in de weg van internationale groei en de balans tussen B2B en B2C. Hoe dit merk succesvol de verkoop aan retailers en consumenten weet te combineren. Hoe de website de ontwikkeling van brandstore naar e-commerce kanaal heeft doorgemaakt. En hoe dit familiebedrijf blijft groeien door vast te houden aan kwaliteit, vakmanschap en integriteit, terwijl het tegelijkertijd inspeelt op nieuwe trends en innovaties. Om alvast een tipje van de sluier te lichten: het draait om creatieve oplossingen, duidelijke communicatie en samenwerkingen waarin kennis delen centraal staat. Laat je inspireren door hoe dit merk continu meerwaarde weet te creëren voor alle stakeholders.
In dit verhaal neemt The Chesterfield Brand jullie mee in de weg van internationale groei en de balans tussen B2B en B2C. Hoe dit merk succesvol de verkoop aan retailers en consumenten weet te combineren. Hoe de website de ontwikkeling van brandstore naar e-commerce kanaal heeft doorgemaakt. En hoe dit familiebedrijf blijft groeien door vast te houden aan kwaliteit, vakmanschap en integriteit, terwijl het tegelijkertijd inspeelt op nieuwe trends en innovaties. Om alvast een tipje van de sluier te lichten: het draait om creatieve oplossingen, duidelijke communicatie en samenwerkingen waarin kennis delen centraal staat. Laat je inspireren door hoe dit merk continu meerwaarde weet te creëren voor alle stakeholders.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top