Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Het bouwen van een merk: de balans tussen B2B en B2C

Thursday 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 5
Avelon Hoving

Marketingmanager (The Chesterfield Brand)

Linkedin More about this speaker
Sinds 2013 maakt The Chesterfield Brand leren tassen en accessoires van de hoogste kwaliteit. Inmiddels bedient het merk meer dan 1500 retailers verspreid over 27 landen en met de webshop de eindconsument op wereldwijd niveau. De afgelopen 4 jaar heeft de webshop een groei van 259% doorgemaakt waarbij een continue uitdaging de balans tussen B2B en B2C is.

In dit verhaal neemt The Chesterfield Brand jullie mee in de weg van internationale groei en de balans tussen B2B en B2C. Hoe dit merk succesvol de verkoop aan retailers en consumenten weet te combineren. Hoe de website
 de ontwikkeling van brandstore naar e-commerce kanaal heeft doorgemaakt. En hoe dit familiebedrijf blijft groeien door vast te houden aan kwaliteit, vakmanschap en integriteit, terwijl het tegelijkertijd inspeelt op nieuwe trends en innovaties. Om alvast een tipje van de sluier te lichten: het draait om creatieve oplossingen, duidelijke communicatie en samenwerkingen waarin kennis delen centraal staat. Laat je inspireren door hoe dit merk continu meerwaarde weet te creëren voor alle stakeholders.
Zoë Nunumete

B2B Marketeer (The Chesterfield Brand)

Linkedin More about this speaker
Sinds 2013 maakt The Chesterfield Brand leren tassen en accessoires van de hoogste kwaliteit. Inmiddels bedient het merk meer dan 1500 retailers verspreid over 27 landen en met de webshop de eindconsument op wereldwijd niveau. De afgelopen 4 jaar heeft de webshop een groei van 259% doorgemaakt waarbij een continue uitdaging de balans tussen B2B en B2C is.

In dit verhaal neemt The Chesterfield Brand jullie mee in de weg van internationale groei en de balans tussen B2B en B2C. Hoe dit merk succesvol de verkoop aan retailers en consumenten weet te combineren. Hoe de website
 de ontwikkeling van brandstore naar e-commerce kanaal heeft doorgemaakt. En hoe dit familiebedrijf blijft groeien door vast te houden aan kwaliteit, vakmanschap en integriteit, terwijl het tegelijkertijd inspeelt op nieuwe trends en innovaties. Om alvast een tipje van de sluier te lichten: het draait om creatieve oplossingen, duidelijke communicatie en samenwerkingen waarin kennis delen centraal staat. Laat je inspireren door hoe dit merk continu meerwaarde weet te creëren voor alle stakeholders.
Sinds 2013 maakt The Chesterfield Brand leren tassen en accessoires van de hoogste kwaliteit. Inmiddels bedient het merk meer dan 1500 retailers verspreid over 27 landen en met de webshop de eindconsument op wereldwijd niveau. De afgelopen 4 jaar heeft de webshop een groei van 259% doorgemaakt waarbij een continue uitdaging de balans tussen B2B en B2C is.

In dit verhaal neemt The Chesterfield Brand jullie mee in de weg van internationale groei en de balans tussen B2B en B2C. Hoe dit merk succesvol de verkoop aan retailers en consumenten weet te combineren. Hoe de website
 de ontwikkeling van brandstore naar e-commerce kanaal heeft doorgemaakt. En hoe dit familiebedrijf blijft groeien door vast te houden aan kwaliteit, vakmanschap en integriteit, terwijl het tegelijkertijd inspeelt op nieuwe trends en innovaties. Om alvast een tipje van de sluier te lichten: het draait om creatieve oplossingen, duidelijke communicatie en samenwerkingen waarin kennis delen centraal staat. Laat je inspireren door hoe dit merk continu meerwaarde weet te creëren voor alle stakeholders.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets