Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Help we gaan viraal met de Pistache reep

Thursday 15:30 - 16:15
Keynote zaal
Amy Klein

Eigenaresse (De Bonte Koe)

Linkedin More about this speaker

Ambachtelijk chocoladebedrijf De Bonte Koe (B CORP) zag haar online bestellingen in korte tijd van 20 naar 2000 per dag stijgen. De oorzaak? Een snel geschoten TikTok filmpje van een nieuwe chocoladereep  'de Pistache reep (bekend als de Dubai-reep)' met pistache en kadayif ging onverwachts viraal.

Wat doet het met je bedrijf als je website uit de lucht vliegt, de telefoon roodgloeiend staat, alle landelijke media langskomen en er lange rijen voor de winkels staan? Hoe balanceer je schaal en kwaliteit, maak je korte- versus langetermijninvesteringen, en blijf je duurzame keuzes maken? Hoe ga je om met een totaal nieuwe klantengroep: TikTokkers met andere eisen dan je vaste klandizie? En de hamvraag: hoe lang blijft deze hype duren?

Amy, samen met haar broer de tweede generatie aan het roer van het familiebedrijf, vertelt wat deze achtbaan voor haar en De Bonte Koe teweeg heeft gebracht en wat de plannen zijn voor de toekomst.

Ambachtelijk chocoladebedrijf De Bonte Koe (B CORP) zag haar online bestellingen in korte tijd van 20 naar 2000 per dag stijgen. De oorzaak? Een snel geschoten TikTok filmpje van een nieuwe chocoladereep  'de Pistache reep (bekend als de Dubai-reep)' met pistache en kadayif ging onverwachts viraal.

Wat doet het met je bedrijf als je website uit de lucht vliegt, de telefoon roodgloeiend staat, alle landelijke media langskomen en er lange rijen voor de winkels staan? Hoe balanceer je schaal en kwaliteit, maak je korte- versus langetermijninvesteringen, en blijf je duurzame keuzes maken? Hoe ga je om met een totaal nieuwe klantengroep: TikTokkers met andere eisen dan je vaste klandizie? En de hamvraag: hoe lang blijft deze hype duren?

Amy, samen met haar broer de tweede generatie aan het roer van het familiebedrijf, vertelt wat deze achtbaan voor haar en De Bonte Koe teweeg heeft gebracht en wat de plannen zijn voor de toekomst.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets