Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

HappyBed's oplossing voor snelle groei: een efficiënte klantenservice met een digitale collega

Wednesday 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 5
Danilo Mak

Customer Success Manager (Neople)

Linkedin More about this speaker

Ontdek hoe HappyBed een enorme groei in klantinteracties heeft aangepakt met hun digitale collega Anne. HappyBed zag hun klantcontact verdrievoudigen in een korte tijd, wat leidde tot uitdagingen zoals langere responstijden, overbelasting van het serviceteam en inconsistenties in de tone of voice.

Om deze problemen te overwinnen, koos HappyBed ervoor om geen extra medewerkers aan te nemen, maar hun serviceteam te versterken met digitale collega Anne.

Het adoptieproces van Anne vroeg om geduld en aanpassing binnen het team. Medewerkers leerden effectief samenwerken met hun nieuwe digitale collega, terwijl Anne werd getraind om de unieke processen en tone of voice van HappyBed te begrijpen. Dit iteratieve proces leidde tot een naadloze integratie, waarbij repetitieve taken werden overgenomen en medewerkers meer tijd kregen voor complexe klantvragen. Het resultaat was snellere responstijden, een hogere klanttevredenheid en een efficiëntere workflow, waarmee HappyBed niet alleen kosten bespaarde, maar ook een fundament legde voor duurzame groei.

Willem van den Eertwegh

Co-founder (HappyBed)

Linkedin More about this speaker

Ontdek hoe HappyBed een enorme groei in klantinteracties heeft aangepakt met hun digitale collega Anne. HappyBed zag hun klantcontact verdrievoudigen in een korte tijd, wat leidde tot uitdagingen zoals langere responstijden, overbelasting van het serviceteam en inconsistenties in de tone of voice.

Om deze problemen te overwinnen, koos HappyBed ervoor om geen extra medewerkers aan te nemen, maar hun serviceteam te versterken met digitale collega Anne.

Het adoptieproces van Anne vroeg om geduld en aanpassing binnen het team. Medewerkers leerden effectief samenwerken met hun nieuwe digitale collega, terwijl Anne werd getraind om de unieke processen en tone of voice van HappyBed te begrijpen. Dit iteratieve proces leidde tot een naadloze integratie, waarbij repetitieve taken werden overgenomen en medewerkers meer tijd kregen voor complexe klantvragen. Het resultaat was snellere responstijden, een hogere klanttevredenheid en een efficiëntere workflow, waarmee HappyBed niet alleen kosten bespaarde, maar ook een fundament legde voor duurzame groei.

Ontdek hoe HappyBed een enorme groei in klantinteracties heeft aangepakt met hun digitale collega Anne. HappyBed zag hun klantcontact verdrievoudigen in een korte tijd, wat leidde tot uitdagingen zoals langere responstijden, overbelasting van het serviceteam en inconsistenties in de tone of voice.

Om deze problemen te overwinnen, koos HappyBed ervoor om geen extra medewerkers aan te nemen, maar hun serviceteam te versterken met digitale collega Anne.

Het adoptieproces van Anne vroeg om geduld en aanpassing binnen het team. Medewerkers leerden effectief samenwerken met hun nieuwe digitale collega, terwijl Anne werd getraind om de unieke processen en tone of voice van HappyBed te begrijpen. Dit iteratieve proces leidde tot een naadloze integratie, waarbij repetitieve taken werden overgenomen en medewerkers meer tijd kregen voor complexe klantvragen. Het resultaat was snellere responstijden, een hogere klanttevredenheid en een efficiëntere workflow, waarmee HappyBed niet alleen kosten bespaarde, maar ook een fundament legde voor duurzame groei.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets