Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Groeien van e-commerce naar 360 graden merk

Wednesday 12:00 - 12:30
Lezingenzaal 2
We hebben iets te verkopen, dat klopt. Maar we willen veel meer bieden dan alleen het product dat de klant in handen krijgt. Het moet een totaalbeleving zijn, waar mensen zowel het product als de kennis binnen handbereik hebben. Als ze een vaste plant bij ons kopen, willen we dat ze ook begrijpen welke waarde die plant heeft, hoe ze de bodem op de komst van die plant voorbereiden en hoe ze 'm in leven moeten houden. Niet alleen het praktische 'hoe', maar juist ook het 'waarom'.

We willen dat klanten goede tuiniers worden, en niet alleen maar eindigen met een mooie tuin. Hoe doen we dat? Door een 360 graden merk te creëren. We zijn in de basis een e-commerce, maar we hebben een eigen tijdschrift (geen brochure!), een podcast, een online school, organiseren events en schrijven boeken. We leren de klant hoe je tuiniert, maar we zoeken ook verbinding met ze. Zo worden ze ambassadeurs van MAY & JUNE.

In deze sessie vertelt oprichter Judith van Lent hoe onze missie daaraan ten grondslag ligt en op welke manier dat concreet resultaten oplevert.
View the presentation

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets