Groeien naar 100M: Data, duurzaamheid & klantbeleving
Arthur Feenstra
CEO (OFM)
Duurzaamheid speelt een sleutelrol in onze organisatie. Het is volledig geïntegreerd in onze processen en strategie, van het beperken van retouren tot duurzame logistieke keuzes. Door klanten te stimuleren hun retouren in onze winkels in te leveren, verminderen we niet alleen kosten, maar ook de ecologische impact. Ons loyaliteitsprogramma biedt klanten meer waarde door punten in te wisselen voor kortingen en exclusieve voordelen, wat de klantrelatie verder versterkt.
Met deze aanpak bouwen we niet alleen aan omzetgroei, maar ook aan een sterke, toekomstbestendige organisatie die inspeelt op veranderende klantverwachtingen en marktontwikkelingen. Laat je inspireren door onze visie en praktijkvoorbeelden tijdens onze keynote!
Duurzaamheid speelt een sleutelrol in onze organisatie. Het is volledig geïntegreerd in onze processen en strategie, van het beperken van retouren tot duurzame logistieke keuzes. Door klanten te stimuleren hun retouren in onze winkels in te leveren, verminderen we niet alleen kosten, maar ook de ecologische impact. Ons loyaliteitsprogramma biedt klanten meer waarde door punten in te wisselen voor kortingen en exclusieve voordelen, wat de klantrelatie verder versterkt.
Met deze aanpak bouwen we niet alleen aan omzetgroei, maar ook aan een sterke, toekomstbestendige organisatie die inspeelt op veranderende klantverwachtingen en marktontwikkelingen. Laat je inspireren door onze visie en praktijkvoorbeelden tijdens onze keynote!
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top