Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Groeien naar 100M: Data, duurzaamheid & klantbeleving

Wednesday 12:00 - 12:45
Keynote zaal
We staan aan de vooravond van een spannende transitie waarbij groei, innovatie en klantgerichtheid centraal staan. Onze strategie richt zich op het behalen van 100 miljoen omzet en het uitbreiden naar 40 winkels, ondersteund door een krachtige combinatie van data-analyse, duurzaamheid en gepersonaliseerde klantbeleving. Afgelopen februari hebben wij ons volledig nieuwe personalisatie-aanpak die klanten individueel bedient op basis van data-inzichten geïntroduceerd. Hierdoor kunnen we beter inspelen op klantbehoeften, de ervaring verbeteren en de klanttevredenheid verhogen.

Duurzaamheid speelt een sleutelrol in onze organisatie. Het is volledig geïntegreerd in onze processen en strategie, van het beperken van retouren tot duurzame logistieke keuzes. Door klanten te stimuleren hun retouren in onze winkels in te leveren, verminderen we niet alleen kosten, maar ook de ecologische impact. Ons loyaliteitsprogramma biedt klanten meer waarde door punten in te wisselen voor kortingen en exclusieve voordelen, wat de klantrelatie verder versterkt.

Met deze aanpak bouwen we niet alleen aan omzetgroei, maar ook aan een sterke, toekomstbestendige organisatie die inspeelt op veranderende klantverwachtingen en marktontwikkelingen. Laat je inspireren door onze visie en praktijkvoorbeelden tijdens onze keynote!

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets