Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Gen Z en de toekomst van e-commerce: consumententrends die je niet kunt negeren

Thursday 14:45 - 15:15
Lezingenzaal 1
Jorin Aardoom

Director Out of Home (DPD Nederland)

Linkedin More about this speaker

Of je nu ondernemer, e-commerceprofessional of logistiek dienstverlener bent, je krijgt continu te maken met nieuwe uitdagingen:

  • Hoe beïnvloedt Gen Z het koopgedrag in 2025?
  • Wat verwachten zij van levering, service en digitale interactie?
  • Hoe speel je in op trends zoals bewuste bestedingen, gemak en digitalisering?

Consumenten worden steeds kritischer. Ze zoeken betrouwbare informatie en verwachten een soepele, efficiënte ervaring – van oriëntatie tot bezorging.

Gen Z loopt hierin voorop met hun hoge digitale verwachtingen. Sociale platforms spelen een steeds grotere rol, maar hoe zorg je ervoor dat digitale innovaties klanten écht helpen in plaats van voor verwarring zorgen?

Tijdens deze sessie ontdek je de belangrijkste consumententrends en de impact van Gen Z op e-commerce, retail en logistiek. Geen kant-en-klare oplossingen, maar inzichten die je helpen om jouw strategie toekomstbestendig te maken.
Of je nu een webshophouder, marketeer, logistiek manager of retailer bent: deze sessie biedt concrete handvatten om je klantgerichtheid te verbeteren en je concurrentiepositie te versterken.

Of je nu ondernemer, e-commerceprofessional of logistiek dienstverlener bent, je krijgt continu te maken met nieuwe uitdagingen:

  • Hoe beïnvloedt Gen Z het koopgedrag in 2025?
  • Wat verwachten zij van levering, service en digitale interactie?
  • Hoe speel je in op trends zoals bewuste bestedingen, gemak en digitalisering?

Consumenten worden steeds kritischer. Ze zoeken betrouwbare informatie en verwachten een soepele, efficiënte ervaring – van oriëntatie tot bezorging.

Gen Z loopt hierin voorop met hun hoge digitale verwachtingen. Sociale platforms spelen een steeds grotere rol, maar hoe zorg je ervoor dat digitale innovaties klanten écht helpen in plaats van voor verwarring zorgen?

Tijdens deze sessie ontdek je de belangrijkste consumententrends en de impact van Gen Z op e-commerce, retail en logistiek. Geen kant-en-klare oplossingen, maar inzichten die je helpen om jouw strategie toekomstbestendig te maken.
Of je nu een webshophouder, marketeer, logistiek manager of retailer bent: deze sessie biedt concrete handvatten om je klantgerichtheid te verbeteren en je concurrentiepositie te versterken.

View the presentation

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets