Ga next-level: De weg naar een gepersonaliseerde customer experience
Wouter Vos
Strategy Director (Clever Strategy)
Hoe raak en bind jij jouw klanten écht? Ontdek hoe AI en marketing automation jouw kopers transformeren naar loyale klanten. Van de eerste klik tot volledig gepersonaliseerde klantreizen: wij laten zien hoe data en technologie zorgen voor groei én impact.
Als winnaar van de Dutch Search Award 2024 in de categorie "Beste gebruik van personalisatie" delen we onze aanpak: meetbare resultaten, hypergepersonaliseerde journeys en samenwerking die werkt. Leer hoe je data effectief inzet voor personalisatie en hoe je klantbeleving meetbaar verbetert, met cases van Girav, Boska en Lucardi. Klaar om jouw customer experience future-proof te maken? Start hier.
Kjeld Piek
Founder (Clever Strategy)
Hoe raak en bind jij jouw klanten écht? Ontdek hoe AI en marketing automation jouw kopers transformeren naar loyale klanten. Van de eerste klik tot volledig gepersonaliseerde klantreizen: wij laten zien hoe data en technologie zorgen voor groei én impact.
Als winnaar van de Dutch Search Award 2024 in de categorie "Beste gebruik van personalisatie" delen we onze aanpak: meetbare resultaten, hypergepersonaliseerde journeys en samenwerking die werkt. Leer hoe je data effectief inzet voor personalisatie en hoe je klantbeleving meetbaar verbetert, met cases van Girav, Boska en Lucardi. Klaar om jouw customer experience future-proof te maken? Start hier.
Hoe raak en bind jij jouw klanten écht? Ontdek hoe AI en marketing automation jouw kopers transformeren naar loyale klanten. Van de eerste klik tot volledig gepersonaliseerde klantreizen: wij laten zien hoe data en technologie zorgen voor groei én impact.
Als winnaar van de Dutch Search Award 2024 in de categorie "Beste gebruik van personalisatie" delen we onze aanpak: meetbare resultaten, hypergepersonaliseerde journeys en samenwerking die werkt. Leer hoe je data effectief inzet voor personalisatie en hoe je klantbeleving meetbaar verbetert, met cases van Girav, Boska en Lucardi. Klaar om jouw customer experience future-proof te maken? Start hier.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top