Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

From Hype to Habit – Hoe Cabau Lifestyle opschaalt

Tuesday 12:00 - 00:00
null
Coen Fredriks

Chief Commercial Officer (Cabau Lifestyle)

Linkedin More about this speaker
E-commerce groeit zelden rustig en voorspelbaar. Groei komt vaak ineens. Door een succesvolle campagne, een virale video of een onverwacht mediamoment. Voor Cabau¬ Lifestyle kwam die versnelling door wereldwijde exposure via een Netflix-serie. In korte tijd nam de vraag explosief toe, ook internationaal. Die groei voelde als een kans, maar bracht ook spanning. Snel stijgende volumes legden druk op voorraad, fulfilment, klantenservice en bezorging. Waar marketing zorgde voor aandacht, werd duidelijk dat alles wat daarna komt bepaalt of je die aandacht ook vasthoudt. In deze gezamenlijke sessie vertellen Cabau Lifestyle en PostNL het eerlijke verhaal achter die periode. Geen succesverhaal achteraf, maar keuzes die in het moment gemaakt moesten worden. Wat werkt wel, wat werkt niet en waar loop je tegenaan als groei sneller gaat dan je organisatie. Deze sessie is bedoeld voor e-commerce merken die te maken hebben met groei, pieken of internationale ambities. Een realistische case over opschalen zonder de klant uit het oog te verliezen. En over hoe je van een hype een gewoonte maakt.
Loes Spoelman

Teamlead New Business (PostNL Fulfilment)

Linkedin More about this speaker
E-commerce groeit zelden rustig en voorspelbaar. Groei komt vaak ineens. Door een succesvolle campagne, een virale video of een onverwacht mediamoment. Voor Cabau¬ Lifestyle kwam die versnelling door wereldwijde exposure via een Netflix-serie. In korte tijd nam de vraag explosief toe, ook internationaal. Die groei voelde als een kans, maar bracht ook spanning. Snel stijgende volumes legden druk op voorraad, fulfilment, klantenservice en bezorging. Waar marketing zorgde voor aandacht, werd duidelijk dat alles wat daarna komt bepaalt of je die aandacht ook vasthoudt. In deze gezamenlijke sessie vertellen Cabau Lifestyle en PostNL het eerlijke verhaal achter die periode. Geen succesverhaal achteraf, maar keuzes die in het moment gemaakt moesten worden. Wat werkt wel, wat werkt niet en waar loop je tegenaan als groei sneller gaat dan je organisatie. Deze sessie is bedoeld voor e-commerce merken die te maken hebben met groei, pieken of internationale ambities. Een realistische case over opschalen zonder de klant uit het oog te verliezen. En over hoe je van een hype een gewoonte maakt.
E-commerce groeit zelden rustig en voorspelbaar. Groei komt vaak ineens. Door een succesvolle campagne, een virale video of een onverwacht mediamoment. Voor Cabau¬ Lifestyle kwam die versnelling door wereldwijde exposure via een Netflix-serie. In korte tijd nam de vraag explosief toe, ook internationaal. Die groei voelde als een kans, maar bracht ook spanning. Snel stijgende volumes legden druk op voorraad, fulfilment, klantenservice en bezorging. Waar marketing zorgde voor aandacht, werd duidelijk dat alles wat daarna komt bepaalt of je die aandacht ook vasthoudt. In deze gezamenlijke sessie vertellen Cabau Lifestyle en PostNL het eerlijke verhaal achter die periode. Geen succesverhaal achteraf, maar keuzes die in het moment gemaakt moesten worden. Wat werkt wel, wat werkt niet en waar loop je tegenaan als groei sneller gaat dan je organisatie. Deze sessie is bedoeld voor e-commerce merken die te maken hebben met groei, pieken of internationale ambities. Een realistische case over opschalen zonder de klant uit het oog te verliezen. En over hoe je van een hype een gewoonte maakt.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets