From Hype to Habit – Hoe Cabau Lifestyle opschaalt
Tuesday 12:00 - 00:00
null
Coen Fredriks
Chief Commercial Officer (Cabau Lifestyle)
E-commerce groeit zelden rustig en voorspelbaar. Groei komt vaak ineens. Door een succesvolle campagne, een virale video of een onverwacht mediamoment.
Voor Cabau¬ Lifestyle kwam die versnelling door wereldwijde exposure via een Netflix-serie. In korte tijd nam de vraag explosief toe, ook internationaal.
Die groei voelde als een kans, maar bracht ook spanning. Snel stijgende volumes legden druk op voorraad, fulfilment, klantenservice en bezorging. Waar marketing zorgde voor aandacht, werd duidelijk dat alles wat daarna komt bepaalt of je die aandacht ook vasthoudt.
In deze gezamenlijke sessie vertellen Cabau Lifestyle en PostNL het eerlijke verhaal achter die periode. Geen succesverhaal achteraf, maar keuzes die in het moment gemaakt moesten worden. Wat werkt wel, wat werkt niet en waar loop je tegenaan als groei sneller gaat dan je organisatie.
Deze sessie is bedoeld voor e-commerce merken die te maken hebben met groei, pieken of internationale ambities. Een realistische case over opschalen zonder de klant uit het oog te verliezen. En over hoe je van een hype een gewoonte maakt.
Loes Spoelman
Teamlead New Business (PostNL Fulfilment)
E-commerce groeit zelden rustig en voorspelbaar. Groei komt vaak ineens. Door een succesvolle campagne, een virale video of een onverwacht mediamoment.
Voor Cabau¬ Lifestyle kwam die versnelling door wereldwijde exposure via een Netflix-serie. In korte tijd nam de vraag explosief toe, ook internationaal.
Die groei voelde als een kans, maar bracht ook spanning. Snel stijgende volumes legden druk op voorraad, fulfilment, klantenservice en bezorging. Waar marketing zorgde voor aandacht, werd duidelijk dat alles wat daarna komt bepaalt of je die aandacht ook vasthoudt.
In deze gezamenlijke sessie vertellen Cabau Lifestyle en PostNL het eerlijke verhaal achter die periode. Geen succesverhaal achteraf, maar keuzes die in het moment gemaakt moesten worden. Wat werkt wel, wat werkt niet en waar loop je tegenaan als groei sneller gaat dan je organisatie.
Deze sessie is bedoeld voor e-commerce merken die te maken hebben met groei, pieken of internationale ambities. Een realistische case over opschalen zonder de klant uit het oog te verliezen. En over hoe je van een hype een gewoonte maakt.
E-commerce groeit zelden rustig en voorspelbaar. Groei komt vaak ineens. Door een succesvolle campagne, een virale video of een onverwacht mediamoment.
Voor Cabau¬ Lifestyle kwam die versnelling door wereldwijde exposure via een Netflix-serie. In korte tijd nam de vraag explosief toe, ook internationaal.
Die groei voelde als een kans, maar bracht ook spanning. Snel stijgende volumes legden druk op voorraad, fulfilment, klantenservice en bezorging. Waar marketing zorgde voor aandacht, werd duidelijk dat alles wat daarna komt bepaalt of je die aandacht ook vasthoudt.
In deze gezamenlijke sessie vertellen Cabau Lifestyle en PostNL het eerlijke verhaal achter die periode. Geen succesverhaal achteraf, maar keuzes die in het moment gemaakt moesten worden. Wat werkt wel, wat werkt niet en waar loop je tegenaan als groei sneller gaat dan je organisatie.
Deze sessie is bedoeld voor e-commerce merken die te maken hebben met groei, pieken of internationale ambities. Een realistische case over opschalen zonder de klant uit het oog te verliezen. En over hoe je van een hype een gewoonte maakt.
Back to overview
Other interesting lectures
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top