Foodello - dé duurzame online supermarkt op weg naar 10 miljoen kg gered eten
Bas Dekker
Head of Marketing (Foodello)
Hoe red je 10 miljoen kilo voedsel in Nederland en België? Ontdek hoe Foodello technologie en creativiteit combineert om voedselverspilling aan te pakken. Leer hoe automatisering en AI onze sales-activatie en promoties versterken, hoe we naamsbekendheid opbouwen als duurzaam merk en met een klein team schaalbare groei realiseren. Head of Marketing Bas neemt je mee in de reis die Foodello doormaakt naar een wereld met minder voedselverspilling.
Foodello is dé online supermarkt tegen voedselverspilling. Door restpartijen van voedselproducenten – met bijvoorbeeld een korte houdbaarheidsdatum of oude verpakking – te verkopen, voorkomt Foodello dat goed eten wordt weggegooid. Inmiddels besparen 175.000 klanten op deze duurzame manier op hun boodschappen, en is al meer dan 3 miljoen KG voedsel gered van de verspilling.
Of je nu een duurzame ondernemer bent, geïnteresseerd bent in e-commerce-innovaties, of gewoon benieuwd bent naar hoe Foodello impact maakt: deze sessie wil je niet missen! Sluit aan en laat je inspireren door het verhaal van Foodello’s missie om voedselverspilling op grote schaal tegen te gaan.
Hoe red je 10 miljoen kilo voedsel in Nederland en België? Ontdek hoe Foodello technologie en creativiteit combineert om voedselverspilling aan te pakken. Leer hoe automatisering en AI onze sales-activatie en promoties versterken, hoe we naamsbekendheid opbouwen als duurzaam merk en met een klein team schaalbare groei realiseren. Head of Marketing Bas neemt je mee in de reis die Foodello doormaakt naar een wereld met minder voedselverspilling.
Foodello is dé online supermarkt tegen voedselverspilling. Door restpartijen van voedselproducenten – met bijvoorbeeld een korte houdbaarheidsdatum of oude verpakking – te verkopen, voorkomt Foodello dat goed eten wordt weggegooid. Inmiddels besparen 175.000 klanten op deze duurzame manier op hun boodschappen, en is al meer dan 3 miljoen KG voedsel gered van de verspilling.
Of je nu een duurzame ondernemer bent, geïnteresseerd bent in e-commerce-innovaties, of gewoon benieuwd bent naar hoe Foodello impact maakt: deze sessie wil je niet missen! Sluit aan en laat je inspireren door het verhaal van Foodello’s missie om voedselverspilling op grote schaal tegen te gaan.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top