Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Elektramat’s geheime wapen: branding en performance in perfecte balans

Wednesday 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 7
Steven Bodde

Senior Account Director Retail & Commerce (Adwise - Your Digital Brain)

Linkedin More about this speaker
Als professional sta je voor uitdagingen zoals privacyreguleringen en versnipperde data door een groeiend aantal marketingkanalen. In deze presentatie ontdek je hoe Elektramat deze obstakels heeft overwonnen door hun volledige marketingfunnel meetbaar en stuurbaar te maken. Aan de hand van een praktijkcase laten we zien welke inzichten en beslissingen dit mogelijk maakte en wat jij hiervan kunt leren. Het draait niet alleen om tools, maar vooral om hoe je data slim inzet om zowel branding als performance duurzaam te verbeteren.
Lily Mineur

Sr Customer Success Manager (Billy Grace)

Linkedin More about this speaker
Als professional sta je voor uitdagingen zoals privacyreguleringen en versnipperde data door een groeiend aantal marketingkanalen. In deze presentatie ontdek je hoe Elektramat deze obstakels heeft overwonnen door hun volledige marketingfunnel meetbaar en stuurbaar te maken. Aan de hand van een praktijkcase laten we zien welke inzichten en beslissingen dit mogelijk maakte en wat jij hiervan kunt leren. Het draait niet alleen om tools, maar vooral om hoe je data slim inzet om zowel branding als performance duurzaam te verbeteren.
Als professional sta je voor uitdagingen zoals privacyreguleringen en versnipperde data door een groeiend aantal marketingkanalen. In deze presentatie ontdek je hoe Elektramat deze obstakels heeft overwonnen door hun volledige marketingfunnel meetbaar en stuurbaar te maken. Aan de hand van een praktijkcase laten we zien welke inzichten en beslissingen dit mogelijk maakte en wat jij hiervan kunt leren. Het draait niet alleen om tools, maar vooral om hoe je data slim inzet om zowel branding als performance duurzaam te verbeteren.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets