Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

E-commerce Monitor: hoe gaat het met e-commercebedrijven?

Thursday 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 6
Mark van den Berg

CMO (Spotler)

Linkedin More about this speaker
In deze sessie deelt Mark van den Berg voor het eerst de resultaten van de E-commerce Monitor. Deze nieuwe benchmark, ontwikkeld samen met FRMWRK, Sendcloud, Neople, Commerce Network en onderzoeksbureaus They Marketing en Bric, en ondersteund door mediapartner Webwinkel Vakdagen, brengt scherp in kaart hoe Nederlandse e-commercebedrijven hun bedrijfsvoering inrichten. Welke strategieën volgen zij? Hoe pakken ze marketing, klantenservice, personeelsbeleid en logistiek aan? Op welke manier benutten ze data & techniek en hoe richten ze hun productontwikkeling in? De E-commerce Monitor biedt een helder en actueel overzicht. Met scherpe inzichten, praktische tips en waardevolle cijfers krijg je een frisse blik op de markt, zodat je direct kunt bepalen waar jouw bedrijf staat. Benieuwd of je beter scoort dan het gemiddelde of dat er werk aan de winkel is? Deze sessie voorziet je van de belangrijkste take-aways uit de allereerste E-commerce Monitor, zodat je jouw strategie kunt aanscherpen en klaar bent voor de volgende stap.
In deze sessie deelt Mark van den Berg voor het eerst de resultaten van de E-commerce Monitor. Deze nieuwe benchmark, ontwikkeld samen met FRMWRK, Sendcloud, Neople, Commerce Network en onderzoeksbureaus They Marketing en Bric, en ondersteund door mediapartner Webwinkel Vakdagen, brengt scherp in kaart hoe Nederlandse e-commercebedrijven hun bedrijfsvoering inrichten. Welke strategieën volgen zij? Hoe pakken ze marketing, klantenservice, personeelsbeleid en logistiek aan? Op welke manier benutten ze data & techniek en hoe richten ze hun productontwikkeling in? De E-commerce Monitor biedt een helder en actueel overzicht. Met scherpe inzichten, praktische tips en waardevolle cijfers krijg je een frisse blik op de markt, zodat je direct kunt bepalen waar jouw bedrijf staat. Benieuwd of je beter scoort dan het gemiddelde of dat er werk aan de winkel is? Deze sessie voorziet je van de belangrijkste take-aways uit de allereerste E-commerce Monitor, zodat je jouw strategie kunt aanscherpen en klaar bent voor de volgende stap.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets