Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Duurzame strategische keuzes in Google Ads

Thursday 11:15 - 11:45
Lezingenzaal 3
Twan Boers

Senior Digital Advertising Consultant (OrangeValley)

Linkedin More about this speaker
CMO’s staan voor uitdagingen zoals stijgende advertentiekosten, afhankelijkheid van geautomatiseerde campagnes (zoals Performance Max) en gebrek aan transparantie in rapportages. De focus op Google Ads creëert kwetsbaarheid door overmatige afhankelijkheid van één kanaal, waardoor diversificatie moeilijk wordt. Het verlies van controle over first-party data en de balans tussen korte- en langetermijngroei vormen extra obstakels. Daarnaast moeten CMO's inspelen op veranderende klantverwachtingen en worstelen ze met de complexiteit van multichannel strategieën om hun marketing effectief te beheren en optimaliseren. Twan vertelt meer over hoe je duurzame strategische keuzes kunt maken in Google Ads in een veranderend landschap.
CMO’s staan voor uitdagingen zoals stijgende advertentiekosten, afhankelijkheid van geautomatiseerde campagnes (zoals Performance Max) en gebrek aan transparantie in rapportages. De focus op Google Ads creëert kwetsbaarheid door overmatige afhankelijkheid van één kanaal, waardoor diversificatie moeilijk wordt. Het verlies van controle over first-party data en de balans tussen korte- en langetermijngroei vormen extra obstakels. Daarnaast moeten CMO's inspelen op veranderende klantverwachtingen en worstelen ze met de complexiteit van multichannel strategieën om hun marketing effectief te beheren en optimaliseren. Twan vertelt meer over hoe je duurzame strategische keuzes kunt maken in Google Ads in een veranderend landschap.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets