Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Digitale transformatie bij Lannoo Publishing Group in een consoliderende merkenwereld

Tuesday 12:00 - 00:00
null
Fleur Mahami

Digital Marketing Operations Manager (Lannoo)

Linkedin More about this speaker
Steeds meer organisaties consolideren merken, platformen en teams. De belofte is eenvoud, maar de realiteit is vaak het tegenovergestelde. Lannoo Publishing Group stond voor die uitdaging met meer dan 30 merken, meerdere websites, uiteenlopende CRM- en marketing automation-accounts en gescheiden B2C- en B2B-data. De kernvraag was niet hoe alles samen te brengen, maar hoe te verenigen zonder te uniformeren. In deze keynote delen Fleur Mahami en Olivier Van Duyse hoe Lannoo stap voor stap evolueerde naar één Customer Experience Platform als single source of truth, met ruimte voor merkidentiteit, aparte sturing en rapportering per merk. Hij toont hoe cross-sell over merken heen mogelijk wordt, hoe teams meebewegen in het transformatietraject en hoe governance cruciaal blijkt. Een belangrijk versnellingselement is de inzet van AI en MCP: via conversational analytics worden dashboards vandaag live gegenereerd, zonder manuele rapportering en met directe antwoorden op businessvragen. Deze keynote biedt herkenbare inzichten voor organisaties die consolideren en zoeken naar balans tussen schaal, autonomie en werkbaarheid — met technologie als middel, niet als doel.
Olivier Van Duyse

Managing Partner (Us NV)

Linkedin More about this speaker
Steeds meer organisaties consolideren merken, platformen en teams. De belofte is eenvoud, maar de realiteit is vaak het tegenovergestelde. Lannoo Publishing Group stond voor die uitdaging met meer dan 30 merken, meerdere websites, uiteenlopende CRM- en marketing automation-accounts en gescheiden B2C- en B2B-data. De kernvraag was niet hoe alles samen te brengen, maar hoe te verenigen zonder te uniformeren. In deze keynote delen Fleur Mahami en Olivier Van Duyse hoe Lannoo stap voor stap evolueerde naar één Customer Experience Platform als single source of truth, met ruimte voor merkidentiteit, aparte sturing en rapportering per merk. Hij toont hoe cross-sell over merken heen mogelijk wordt, hoe teams meebewegen in het transformatietraject en hoe governance cruciaal blijkt. Een belangrijk versnellingselement is de inzet van AI en MCP: via conversational analytics worden dashboards vandaag live gegenereerd, zonder manuele rapportering en met directe antwoorden op businessvragen. Deze keynote biedt herkenbare inzichten voor organisaties die consolideren en zoeken naar balans tussen schaal, autonomie en werkbaarheid — met technologie als middel, niet als doel.
Steeds meer organisaties consolideren merken, platformen en teams. De belofte is eenvoud, maar de realiteit is vaak het tegenovergestelde. Lannoo Publishing Group stond voor die uitdaging met meer dan 30 merken, meerdere websites, uiteenlopende CRM- en marketing automation-accounts en gescheiden B2C- en B2B-data. De kernvraag was niet hoe alles samen te brengen, maar hoe te verenigen zonder te uniformeren. In deze keynote delen Fleur Mahami en Olivier Van Duyse hoe Lannoo stap voor stap evolueerde naar één Customer Experience Platform als single source of truth, met ruimte voor merkidentiteit, aparte sturing en rapportering per merk. Hij toont hoe cross-sell over merken heen mogelijk wordt, hoe teams meebewegen in het transformatietraject en hoe governance cruciaal blijkt. Een belangrijk versnellingselement is de inzet van AI en MCP: via conversational analytics worden dashboards vandaag live gegenereerd, zonder manuele rapportering en met directe antwoorden op businessvragen. Deze keynote biedt herkenbare inzichten voor organisaties die consolideren en zoeken naar balans tussen schaal, autonomie en werkbaarheid — met technologie als middel, niet als doel.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets