Digitale transformatie bij Lannoo Publishing Group in een consoliderende merkenwereld
Tuesday 12:00 - 00:00
null
Fleur Mahami
Digital Marketing Operations Manager (Lannoo)
Steeds meer organisaties consolideren merken, platformen en teams. De belofte is eenvoud, maar de realiteit is vaak het tegenovergestelde.
Lannoo Publishing Group stond voor die uitdaging met meer dan 30 merken, meerdere websites, uiteenlopende CRM- en marketing automation-accounts en gescheiden B2C- en B2B-data. De kernvraag was niet hoe alles samen te brengen, maar hoe te verenigen zonder te uniformeren.
In deze keynote delen Fleur Mahami en Olivier Van Duyse hoe Lannoo stap voor stap evolueerde naar één Customer Experience Platform als single source of truth, met ruimte voor merkidentiteit, aparte sturing en rapportering per merk. Hij toont hoe cross-sell over merken heen mogelijk wordt, hoe teams meebewegen in het transformatietraject en hoe governance cruciaal blijkt.
Een belangrijk versnellingselement is de inzet van AI en MCP: via conversational analytics worden dashboards vandaag live gegenereerd, zonder manuele rapportering en met directe antwoorden op businessvragen.
Deze keynote biedt herkenbare inzichten voor organisaties die consolideren en zoeken naar balans tussen schaal, autonomie en werkbaarheid — met technologie als middel, niet als doel.
Olivier Van Duyse
Managing Partner (Us NV)
Steeds meer organisaties consolideren merken, platformen en teams. De belofte is eenvoud, maar de realiteit is vaak het tegenovergestelde.
Lannoo Publishing Group stond voor die uitdaging met meer dan 30 merken, meerdere websites, uiteenlopende CRM- en marketing automation-accounts en gescheiden B2C- en B2B-data. De kernvraag was niet hoe alles samen te brengen, maar hoe te verenigen zonder te uniformeren.
In deze keynote delen Fleur Mahami en Olivier Van Duyse hoe Lannoo stap voor stap evolueerde naar één Customer Experience Platform als single source of truth, met ruimte voor merkidentiteit, aparte sturing en rapportering per merk. Hij toont hoe cross-sell over merken heen mogelijk wordt, hoe teams meebewegen in het transformatietraject en hoe governance cruciaal blijkt.
Een belangrijk versnellingselement is de inzet van AI en MCP: via conversational analytics worden dashboards vandaag live gegenereerd, zonder manuele rapportering en met directe antwoorden op businessvragen.
Deze keynote biedt herkenbare inzichten voor organisaties die consolideren en zoeken naar balans tussen schaal, autonomie en werkbaarheid — met technologie als middel, niet als doel.
Steeds meer organisaties consolideren merken, platformen en teams. De belofte is eenvoud, maar de realiteit is vaak het tegenovergestelde.
Lannoo Publishing Group stond voor die uitdaging met meer dan 30 merken, meerdere websites, uiteenlopende CRM- en marketing automation-accounts en gescheiden B2C- en B2B-data. De kernvraag was niet hoe alles samen te brengen, maar hoe te verenigen zonder te uniformeren.
In deze keynote delen Fleur Mahami en Olivier Van Duyse hoe Lannoo stap voor stap evolueerde naar één Customer Experience Platform als single source of truth, met ruimte voor merkidentiteit, aparte sturing en rapportering per merk. Hij toont hoe cross-sell over merken heen mogelijk wordt, hoe teams meebewegen in het transformatietraject en hoe governance cruciaal blijkt.
Een belangrijk versnellingselement is de inzet van AI en MCP: via conversational analytics worden dashboards vandaag live gegenereerd, zonder manuele rapportering en met directe antwoorden op businessvragen.
Deze keynote biedt herkenbare inzichten voor organisaties die consolideren en zoeken naar balans tussen schaal, autonomie en werkbaarheid — met technologie als middel, niet als doel.
Back to overview
Other interesting lectures
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top