Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

De toekomst van flexibele eCommerce: Hoe marketeers grip krijgen op hun online verkoopstrategie

Thursday 14:45 - 15:15
Lezingenzaal 3

Traditionele eCommerce-platforms voldoen vaak niet aan de behoeften van moderne marketeers, wat leidt tot inflexibiliteit, trage implementaties en integratieproblemen. Deze sessie behandelt hoe marketeers meer controle kunnen krijgen over hun eCommerce-strategie met flexibele oplossingen.

Uitdagingen

  • Gebrek aan snelheid en wendbaarheid in traditionele systemen
  • Moeizame integratie van tools voor o.a. betalingen, fulfilment, leadgeneratie, e-mailmarketing en analytics.
  • Behoefte aan snelle aanpassingen op basis van klanteninzichten.

Oplossingen

  • Praktijkvoorbeelden van bedrijven die deze uitdagingen hebben overwonnen
  • Handvatten voor het opzetten van een flexibel eCommerce-systeem
  • Integratie van tools zoals landingspagina-builders
  • Snellere lancering en aanpassing van campagnes
  • Inzet van automatisering voor tijdrovende processen zoals retourafhandeling

Voordelen
Deze aanpak stelt marketeers in staat om snel in te spelen op klantbehoeften en marketingresultaten te verbeteren, zonder afhankelijk te zijn van inflexibele platformen.

Doelgroep
Marketeers en ondernemers gericht op groei en optimalisatie van online verkoopstrategieën, zonder tijd of middelen voor langdurige technische implementaties.

View the presentation

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets