Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

De personalisatie strategie van Nubikk: optimale klantbeleving via online kanalen

Thursday 11:15 - 11:45
Lezingenzaal 6
Jurre Dollekamp

Head of Operations & Technisch Data Marketeer (DAYLEE)

Linkedin More about this speaker
Website bezoekers anno 2025 verwachten een gepersonaliseerde website. Sluit de content en het aanbod niet aan op de persoonlijke wensen? Dan kijken ze wel verder bij één van de concurrenten. Weg bezoeker, weg omzet.

Tijdens deze lezing ontdek je hoe schoenenmerk Nubikk haar klantbeleving optimaliseert door het slim inzetten van eigen data en personalisatie met behulp van diverse Spotler tools. Niet alleen de kwaliteit van de schoenen is belangrijk voor Nubikk maar ook de klantervaring.

We beschrijven het personalisatie proces dat Nubikk hanteert. Hierdoor is personalisatie écht onderdeel van de marketingstrategie. Personalisatie doe je er namelijk niet even bij.

We delen concrete use-cases voor verschillende online kanalen en laten zien hoe de verschillende Spotler tools met elkaar samenwerken. Zodat jij geïnspireerd de zaal verlaat.
Reinold Willemsma

Founder (DAYLEE)

Linkedin More about this speaker
Website bezoekers anno 2025 verwachten een gepersonaliseerde website. Sluit de content en het aanbod niet aan op de persoonlijke wensen? Dan kijken ze wel verder bij één van de concurrenten. Weg bezoeker, weg omzet.

Tijdens deze lezing ontdek je hoe schoenenmerk Nubikk haar klantbeleving optimaliseert door het slim inzetten van eigen data en personalisatie met behulp van diverse Spotler tools. Niet alleen de kwaliteit van de schoenen is belangrijk voor Nubikk maar ook de klantervaring.

We beschrijven het personalisatie proces dat Nubikk hanteert. Hierdoor is personalisatie écht onderdeel van de marketingstrategie. Personalisatie doe je er namelijk niet even bij.

We delen concrete use-cases voor verschillende online kanalen en laten zien hoe de verschillende Spotler tools met elkaar samenwerken. Zodat jij geïnspireerd de zaal verlaat.
Leontine Jeuken – van der Kaaden

Marketing Manager (Nubikk)

More about this speaker
Website bezoekers anno 2025 verwachten een gepersonaliseerde website. Sluit de content en het aanbod niet aan op de persoonlijke wensen? Dan kijken ze wel verder bij één van de concurrenten. Weg bezoeker, weg omzet.

Tijdens deze lezing ontdek je hoe schoenenmerk Nubikk haar klantbeleving optimaliseert door het slim inzetten van eigen data en personalisatie met behulp van diverse Spotler tools. Niet alleen de kwaliteit van de schoenen is belangrijk voor Nubikk maar ook de klantervaring.

We beschrijven het personalisatie proces dat Nubikk hanteert. Hierdoor is personalisatie écht onderdeel van de marketingstrategie. Personalisatie doe je er namelijk niet even bij.

We delen concrete use-cases voor verschillende online kanalen en laten zien hoe de verschillende Spotler tools met elkaar samenwerken. Zodat jij geïnspireerd de zaal verlaat.
Website bezoekers anno 2025 verwachten een gepersonaliseerde website. Sluit de content en het aanbod niet aan op de persoonlijke wensen? Dan kijken ze wel verder bij één van de concurrenten. Weg bezoeker, weg omzet.

Tijdens deze lezing ontdek je hoe schoenenmerk Nubikk haar klantbeleving optimaliseert door het slim inzetten van eigen data en personalisatie met behulp van diverse Spotler tools. Niet alleen de kwaliteit van de schoenen is belangrijk voor Nubikk maar ook de klantervaring.

We beschrijven het personalisatie proces dat Nubikk hanteert. Hierdoor is personalisatie écht onderdeel van de marketingstrategie. Personalisatie doe je er namelijk niet even bij.

We delen concrete use-cases voor verschillende online kanalen en laten zien hoe de verschillende Spotler tools met elkaar samenwerken. Zodat jij geïnspireerd de zaal verlaat.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets