De mogelijkheden van AI in retouren
Olivier Muller
CEO (Returnista)
In deze sessie gaat Olivier (CEO van Returnista) dieper in op de kansen die kunstmatige intelligentie biedt binnen het retourproces. Hij laat zien hoe AI niet alleen ingezet kan worden om retourredenen beter te begrijpen en te voorspellen, maar ook hoe het kan bijdragen aan het verbeteren van de klanttevredenheid, het optimaliseren van de logistieke afhandeling en het verlagen van operationele kosten. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en slimme toepassingen krijg je inzicht in hoe je AI direct kunt toepassen binnen jouw organisatie. Na de sessie beschik je over een aantal concrete handvatten om jouw retourpercentage structureel te verlagen en daarmee je bedrijf winstgevender te maken.
In deze sessie gaat Olivier (CEO van Returnista) dieper in op de kansen die kunstmatige intelligentie biedt binnen het retourproces. Hij laat zien hoe AI niet alleen ingezet kan worden om retourredenen beter te begrijpen en te voorspellen, maar ook hoe het kan bijdragen aan het verbeteren van de klanttevredenheid, het optimaliseren van de logistieke afhandeling en het verlagen van operationele kosten. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en slimme toepassingen krijg je inzicht in hoe je AI direct kunt toepassen binnen jouw organisatie. Na de sessie beschik je over een aantal concrete handvatten om jouw retourpercentage structureel te verlagen en daarmee je bedrijf winstgevender te maken.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 10.30-11.00 uur
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top