Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

De missing link tussen data en groei: hyperpersonalisatie in de praktijk

Wednesday 00:00 - 00:00
Ron Kassies

Data Specialist (Friday Digital Agency)

Linkedin More about this speaker
Hyperpersonalisatie begint niet bij een tool, maar bij data die écht samenkomt. Veel organisaties beschikken over waardevolle klantdata, maar zolang systemen los van elkaar opereren blijft personalisatie en de optimale klantreis achter. De slimme koppellaag vormt hierin de missing link: een verbindende schakel tussen data, marketing automation en klantbeleving. Je ontdekt hoe: Bedrijven stap voor stap van een versnipperd tool-landschap overgaan naar een flexibele data- en marketing stack. Aan de hand van bewezen praktijkcases uit verschillende branches, waaronder Uitgekookt, Hilton en Huiskes-Kokkeler, maken we concreet hoe gekoppelde data wordt ingezet voor marketing automation en hyperpersonalisatie over de volledige klantreis. Geen theorie, maar herkenbare uitdagingen en meetbare resultaten. Wat je leert en direct kunt implementeren: - Hoe een koppellaag fungeert als fundament voor hyperpersonalisatie - Welke data je écht bijdraagt aan relevantere communicatie en hogere conversie - Hoe je data slim inzet voor marketing automation zonder complexiteit toe te voegen - Praktische voorbeelden van personalisatie op basis van gedrag en klantfase - Hoe je je data-architectuur toekomstbestendig inricht voor groei en innovatie
Hyperpersonalisatie begint niet bij een tool, maar bij data die écht samenkomt. Veel organisaties beschikken over waardevolle klantdata, maar zolang systemen los van elkaar opereren blijft personalisatie en de optimale klantreis achter. De slimme koppellaag vormt hierin de missing link: een verbindende schakel tussen data, marketing automation en klantbeleving. Je ontdekt hoe: Bedrijven stap voor stap van een versnipperd tool-landschap overgaan naar een flexibele data- en marketing stack. Aan de hand van bewezen praktijkcases uit verschillende branches, waaronder Uitgekookt, Hilton en Huiskes-Kokkeler, maken we concreet hoe gekoppelde data wordt ingezet voor marketing automation en hyperpersonalisatie over de volledige klantreis. Geen theorie, maar herkenbare uitdagingen en meetbare resultaten. Wat je leert en direct kunt implementeren: - Hoe een koppellaag fungeert als fundament voor hyperpersonalisatie - Welke data je écht bijdraagt aan relevantere communicatie en hogere conversie - Hoe je data slim inzet voor marketing automation zonder complexiteit toe te voegen - Praktische voorbeelden van personalisatie op basis van gedrag en klantfase - Hoe je je data-architectuur toekomstbestendig inricht voor groei en innovatie

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets