De meest duurzame stomerij ter wereld: Hoe Dobbi e-commerce en duurzaamheid combineert
Ruben van Pelt
Eigenaar (dobbi)
Tijdens deze presentatie neemt Ruben je mee in Dobbi’s reis: van een innovatieve digitale stomerij- en wasservice tot een marktleider met landelijke dekking aan huis en meer dan 1000 servicepunten bij supermarkten en gemakswinkels. Hij laat zien hoe Dobbi duurzaamheid centraal stelt met aanvullende diensten zoals kledingreparatie en tweedehands kledinginzameling, en hoe deze focus leidde tot wereldwijde erkenning.
Daarnaast gaat Ruben in op de mindset die nodig is om in een traditionele sector disruptief te blijven. Hoe blijf je innovatief, klantgericht en duurzaam in een snel veranderende wereld? Laat je inspireren door de lessen, inzichten en strategieën die Dobbi tot de top brachten – en ontdek hoe een sterke visie en leiderschap impact kunnen maken.
Deze sessie is een must voor professionals die willen leren hoe innovatie, duurzaamheid en de juiste mindset samenkomen om écht verschil te maken.
Tijdens deze presentatie neemt Ruben je mee in Dobbi’s reis: van een innovatieve digitale stomerij- en wasservice tot een marktleider met landelijke dekking aan huis en meer dan 1000 servicepunten bij supermarkten en gemakswinkels. Hij laat zien hoe Dobbi duurzaamheid centraal stelt met aanvullende diensten zoals kledingreparatie en tweedehands kledinginzameling, en hoe deze focus leidde tot wereldwijde erkenning.
Daarnaast gaat Ruben in op de mindset die nodig is om in een traditionele sector disruptief te blijven. Hoe blijf je innovatief, klantgericht en duurzaam in een snel veranderende wereld? Laat je inspireren door de lessen, inzichten en strategieën die Dobbi tot de top brachten – en ontdek hoe een sterke visie en leiderschap impact kunnen maken.
Deze sessie is een must voor professionals die willen leren hoe innovatie, duurzaamheid en de juiste mindset samenkomen om écht verschil te maken.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top