Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

De impact van een Data & Analytics platform op het verlagen van customer churn

Wednesday 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 6
Yalmar Mekelenkamp

Manager Data & Analytics (Toelevering Online)

Linkedin More about this speaker
In de wereld van B2B e-commerce wordt data helaas vaak onvoldoende gebruikt. Zo ook bij Toelevering Online, een snelgroeiend bedrijf in de maatwerk kozijnenmarkt. Zij hebben al een transformatie doorgemaakt op het gebied van data gedreven werken, namelijk van Excel naar self service analytics binnen een jaar tijd.

Tijdens deze sessie gaan we dieper in op de vervolgstap, hoe kan de overgang naar een data platform helpen om geavanceerde analyses te doen waarbij onder andere customer churn verlaagd wordt? Hoe krijgen we de juiste boodschap naar de juiste persoon op het juiste moment?

We zullen de geleerde lessen en waardevolle inzichten met je delen, zodat je kunt profiteren van de kennis en ervaring die Toelevering Online heeft opgedaan. Het is belangrijk op te merken dat er geen gouden formule bestaat, maar door te leren van deze praktijkervaringen kun je snel stappen zetten naar een meer data-gedreven organisatie.
In de wereld van B2B e-commerce wordt data helaas vaak onvoldoende gebruikt. Zo ook bij Toelevering Online, een snelgroeiend bedrijf in de maatwerk kozijnenmarkt. Zij hebben al een transformatie doorgemaakt op het gebied van data gedreven werken, namelijk van Excel naar self service analytics binnen een jaar tijd.

Tijdens deze sessie gaan we dieper in op de vervolgstap, hoe kan de overgang naar een data platform helpen om geavanceerde analyses te doen waarbij onder andere customer churn verlaagd wordt? Hoe krijgen we de juiste boodschap naar de juiste persoon op het juiste moment?

We zullen de geleerde lessen en waardevolle inzichten met je delen, zodat je kunt profiteren van de kennis en ervaring die Toelevering Online heeft opgedaan. Het is belangrijk op te merken dat er geen gouden formule bestaat, maar door te leren van deze praktijkervaringen kun je snel stappen zetten naar een meer data-gedreven organisatie.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets