Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

De AI-groeiformule: van hype naar harde euro’s in ecommerce

Wednesday 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 3
Rik van den Wijngaard

Co-founder & Chief AI Strategy (Sero)

Linkedin More about this speaker
AI is geen hype, het is de nieuwe groeimotor van e-commerce. In deze sessie ontdek je waarom de e-commerce brands die nu investeren in AI de winnaars van morgen zijn. Niet door losse experimenten, maar door AI structureel te verweven in elke laag van hun businessmodel. Of je nu focust op acquisitie, retentie of subscription: AI versterkt elke schakel in de customer journey en tilt je resultaat naar een nieuw niveau. Je ziet hoe slimme data, automations en personalisatie samenkomen tot experiences die beter converteren, meer waarde per klant opleveren en de operationele druk verlagen. We laten zien wat er gebeurt wanneer AI niet langer een tool is, maar een strategische kracht die creativiteit, snelheid en schaalbaarheid combineert. Daarnaast krijg je praktijkvoorbeelden die je direct kunt toepassen, van campagnes die zichzelf optimaliseren tot journeys die zich automatisch aanpassen aan gedrag, context en intentie. Je verlaat de sessie met een helder kader, nieuwe inzichten en concrete kansen om AI vandaag al in te zetten als versneller van groei.
AI is geen hype, het is de nieuwe groeimotor van e-commerce. In deze sessie ontdek je waarom de e-commerce brands die nu investeren in AI de winnaars van morgen zijn. Niet door losse experimenten, maar door AI structureel te verweven in elke laag van hun businessmodel. Of je nu focust op acquisitie, retentie of subscription: AI versterkt elke schakel in de customer journey en tilt je resultaat naar een nieuw niveau. Je ziet hoe slimme data, automations en personalisatie samenkomen tot experiences die beter converteren, meer waarde per klant opleveren en de operationele druk verlagen. We laten zien wat er gebeurt wanneer AI niet langer een tool is, maar een strategische kracht die creativiteit, snelheid en schaalbaarheid combineert. Daarnaast krijg je praktijkvoorbeelden die je direct kunt toepassen, van campagnes die zichzelf optimaliseren tot journeys die zich automatisch aanpassen aan gedrag, context en intentie. Je verlaat de sessie met een helder kader, nieuwe inzichten en concrete kansen om AI vandaag al in te zetten als versneller van groei.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets