Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Data en nieuwsgierigheid goud waard bij Knab: input voor en van zzp'ers

Thursday 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 7
Anne Ruth Groen

Head of Brand & Communications (Knab)

Linkedin More about this speaker

Met zo'n 300.000 zzp-klanten heeft Knab unieke inzichten in de wereld van zelfstandig ondernemers in Nederland. Die inzichten komen vooral voort uit continu klantonderzoek. Maar hoe zet je die inzichten effectief in? In deze inspirerende lezing neemt Anne Ruth, namens Knab, je mee in het verhaal achter dé bank die zzp'ers echt begrijpt.

Knab doet meer dan alleen luisteren naar wat zzp’ers nodig hebben. Knab geeft hen een stem, door inzicht te geven in hun uitdagingen en behoeften. Met grootschalige onderzoeken maakt Knab helder wat zzp’ers drijft, welke obstakels zij ervaren en hoe zij denken over belangrijke thema's, zoals pensioen, bedrijfsvoering en maatschappelijke kwesties. Die kennis blijkt goud waard te zijn:
- Intern, om producten en diensten te ontwikkelen die écht aansluiten bij de wensen van klanten, de zzp'ers.
- Extern, om de positie van zzp’ers te versterken, bijvoorbeeld in Den Haag of in landelijke media. En om de reputatie van Knab als bank voor zzp'ers verder uit te bouwen en te versterken.

Anne Ruth laat zien hoe Knab deze inzichten gebruikt om waardevolle content te maken, free publicity te genereren en het gesprek over zzp’ers op de kaart te zetten. Van artikelen in de Knab Bieb tot initiatieven die zzp’ers financieel slimmer maken: ontdek hoe nieuwsgierigheid jouw organisatie ook vooruit kan helpen. Laat je inspireren door concrete voorbeelden en inzichten uit de praktijk.

Met zo'n 300.000 zzp-klanten heeft Knab unieke inzichten in de wereld van zelfstandig ondernemers in Nederland. Die inzichten komen vooral voort uit continu klantonderzoek. Maar hoe zet je die inzichten effectief in? In deze inspirerende lezing neemt Anne Ruth, namens Knab, je mee in het verhaal achter dé bank die zzp'ers echt begrijpt.

Knab doet meer dan alleen luisteren naar wat zzp’ers nodig hebben. Knab geeft hen een stem, door inzicht te geven in hun uitdagingen en behoeften. Met grootschalige onderzoeken maakt Knab helder wat zzp’ers drijft, welke obstakels zij ervaren en hoe zij denken over belangrijke thema's, zoals pensioen, bedrijfsvoering en maatschappelijke kwesties. Die kennis blijkt goud waard te zijn:
- Intern, om producten en diensten te ontwikkelen die écht aansluiten bij de wensen van klanten, de zzp'ers.
- Extern, om de positie van zzp’ers te versterken, bijvoorbeeld in Den Haag of in landelijke media. En om de reputatie van Knab als bank voor zzp'ers verder uit te bouwen en te versterken.

Anne Ruth laat zien hoe Knab deze inzichten gebruikt om waardevolle content te maken, free publicity te genereren en het gesprek over zzp’ers op de kaart te zetten. Van artikelen in de Knab Bieb tot initiatieven die zzp’ers financieel slimmer maken: ontdek hoe nieuwsgierigheid jouw organisatie ook vooruit kan helpen. Laat je inspireren door concrete voorbeelden en inzichten uit de praktijk.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets