Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Chat- en voicebots verhogen je klanttevredenheid, of toch niet?

Wednesday 10:30 - 11:00
Roundtable 1
Jos van Loo

CEO (Sound of Data)

Linkedin More about this speaker
Klantverwachtingen veranderen razendsnel. Waar de één direct geholpen wil worden door een slimme chatbot, verlangt de ander boven alles écht menselijk contact. In deze interactieve roundtable duiken we in de vraag: verhogen chat- en voicebots daadwerkelijk je klanttevredenheid… of juist niet? We verkennen samen hoe webshops vandaag de balans vinden tussen mens en AI in hun klantenservice. We bespreken o.a.: - Hoeveel klanten kiezen nog liever voor een mens? En welke groepen juist niet? - Kanaalvoorkeuren: wanneer waarderen klanten persoonlijk contact (in de winkel of telefonisch) en wanneer is online (chat, WhatsApp, AI) juist sneller en prettiger? - De praktijk: hoeveel webshops zetten AI inmiddels al strategisch in binnen hun customer service? - Slimme inzetmomenten: wanneer helpt AI echt om klanten sneller, beter en consistenter te helpen? - De rode lijn: wanneer versterkt AI je klantrelatie… en wanneer doet het precies het tegenovergestelde? Deelnemers delen eigen ervaringen, successen én teleurstellingen. Het doel? Inzicht krijgen in waar automatisering wel en niet werkt, en hoe je een klantenservice bouwt die past bij de verwachtingen van jouw doelgroep. Geautomatiseerd waar het kan, menselijk waar het moet.
Klantverwachtingen veranderen razendsnel. Waar de één direct geholpen wil worden door een slimme chatbot, verlangt de ander boven alles écht menselijk contact. In deze interactieve roundtable duiken we in de vraag: verhogen chat- en voicebots daadwerkelijk je klanttevredenheid… of juist niet? We verkennen samen hoe webshops vandaag de balans vinden tussen mens en AI in hun klantenservice. We bespreken o.a.: - Hoeveel klanten kiezen nog liever voor een mens? En welke groepen juist niet? - Kanaalvoorkeuren: wanneer waarderen klanten persoonlijk contact (in de winkel of telefonisch) en wanneer is online (chat, WhatsApp, AI) juist sneller en prettiger? - De praktijk: hoeveel webshops zetten AI inmiddels al strategisch in binnen hun customer service? - Slimme inzetmomenten: wanneer helpt AI echt om klanten sneller, beter en consistenter te helpen? - De rode lijn: wanneer versterkt AI je klantrelatie… en wanneer doet het precies het tegenovergestelde? Deelnemers delen eigen ervaringen, successen én teleurstellingen. Het doel? Inzicht krijgen in waar automatisering wel en niet werkt, en hoe je een klantenservice bouwt die past bij de verwachtingen van jouw doelgroep. Geautomatiseerd waar het kan, menselijk waar het moet.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets