Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Campagnesucces voor Flitsmeister in het AI-tijdperk dankzij Server-side Tracking

Wednesday 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 11
Lynn van Eijk

Digital Performance Marketeer (Flitsmeister)

Linkedin More about this speaker

AI is overal in online marketing. Het stuurt targeting, bepaalt visuals, genereert teksten en optimaliseert campagnes. Maar AI is slechts een motor. En elke motor heeft brandstof nodig. Die brandstof is data.

Daar ontstaat de grote paradox voor marketeers. Alles moet persoonlijker, relevanter en efficiënter, terwijl we tegelijk met steeds minder bruikbare data moeten werken door privacyregels, cookiebanners en browserbeperkingen.
Voor Flitsmeister komt daar een extra uitdaging bij. Marketingcampagnes lopen over meerdere platformen, waaronder web en app, met enorme hoeveelheden data die niet vanzelf met elkaar verbonden zijn. Zonder samenhangende en betrouwbare data verliezen AI-gedreven campagnes hun effectiviteit.

Dit leidt tot een nieuwe missie voor marketeers: optimaliseer de kwantiteit en kwaliteit van je data input voor maximale advertentieprestaties.
In deze talk leer je hoe Flitsmeister met Server-side Tracking het gat tussen web- en appdata kan dichten, dataverlies beperkt en zowel de hoeveelheid als kwaliteit van marketing data vergroot. We laten zien wat dit betekent voor AI-gedreven campagnes en hoe prestaties verbeteren binnen de grenzen van privacywetgeving.

Een praktijkverhaal voor marketeers die hun campagnes toekomstbestendig willen maken in het AI-en privacy tijdperk.

Niek Schlepers

Co Founder & Head of Customer Support (TAGGRS B.V.)

More about this speaker

AI is overal in online marketing. Het stuurt targeting, bepaalt visuals, genereert teksten en optimaliseert campagnes. Maar AI is slechts een motor. En elke motor heeft brandstof nodig. Die brandstof is data.

Daar ontstaat de grote paradox voor marketeers. Alles moet persoonlijker, relevanter en efficiënter, terwijl we tegelijk met steeds minder bruikbare data moeten werken door privacyregels, cookiebanners en browserbeperkingen.
Voor Flitsmeister komt daar een extra uitdaging bij. Marketingcampagnes lopen over meerdere platformen, waaronder web en app, met enorme hoeveelheden data die niet vanzelf met elkaar verbonden zijn. Zonder samenhangende en betrouwbare data verliezen AI-gedreven campagnes hun effectiviteit.

Dit leidt tot een nieuwe missie voor marketeers: optimaliseer de kwantiteit en kwaliteit van je data input voor maximale advertentieprestaties.
In deze talk leer je hoe Flitsmeister met Server-side Tracking het gat tussen web- en appdata kan dichten, dataverlies beperkt en zowel de hoeveelheid als kwaliteit van marketing data vergroot. We laten zien wat dit betekent voor AI-gedreven campagnes en hoe prestaties verbeteren binnen de grenzen van privacywetgeving.

Een praktijkverhaal voor marketeers die hun campagnes toekomstbestendig willen maken in het AI-en privacy tijdperk.

AI is overal in online marketing. Het stuurt targeting, bepaalt visuals, genereert teksten en optimaliseert campagnes. Maar AI is slechts een motor. En elke motor heeft brandstof nodig. Die brandstof is data.

Daar ontstaat de grote paradox voor marketeers. Alles moet persoonlijker, relevanter en efficiënter, terwijl we tegelijk met steeds minder bruikbare data moeten werken door privacyregels, cookiebanners en browserbeperkingen.
Voor Flitsmeister komt daar een extra uitdaging bij. Marketingcampagnes lopen over meerdere platformen, waaronder web en app, met enorme hoeveelheden data die niet vanzelf met elkaar verbonden zijn. Zonder samenhangende en betrouwbare data verliezen AI-gedreven campagnes hun effectiviteit.

Dit leidt tot een nieuwe missie voor marketeers: optimaliseer de kwantiteit en kwaliteit van je data input voor maximale advertentieprestaties.
In deze talk leer je hoe Flitsmeister met Server-side Tracking het gat tussen web- en appdata kan dichten, dataverlies beperkt en zowel de hoeveelheid als kwaliteit van marketing data vergroot. We laten zien wat dit betekent voor AI-gedreven campagnes en hoe prestaties verbeteren binnen de grenzen van privacywetgeving.

Een praktijkverhaal voor marketeers die hun campagnes toekomstbestendig willen maken in het AI-en privacy tijdperk.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets