Campagnesucces voor Flitsmeister in het AI-tijdperk dankzij Server-side Tracking
Lynn van Eijk
Digital Performance Marketeer (Flitsmeister)
AI is overal in online marketing. Het stuurt targeting, bepaalt visuals, genereert teksten en optimaliseert campagnes. Maar AI is slechts een motor. En elke motor heeft brandstof nodig. Die brandstof is data.
Daar ontstaat de grote paradox voor marketeers. Alles moet persoonlijker, relevanter en efficiënter, terwijl we tegelijk met steeds minder bruikbare data moeten werken door privacyregels, cookiebanners en browserbeperkingen.
Voor Flitsmeister komt daar een extra uitdaging bij. Marketingcampagnes lopen over meerdere platformen, waaronder web en app, met enorme hoeveelheden data die niet vanzelf met elkaar verbonden zijn. Zonder samenhangende en betrouwbare data verliezen AI-gedreven campagnes hun effectiviteit.
Dit leidt tot een nieuwe missie voor marketeers: optimaliseer de kwantiteit en kwaliteit van je data input voor maximale advertentieprestaties.
In deze talk leer je hoe Flitsmeister met Server-side Tracking het gat tussen web- en appdata kan dichten, dataverlies beperkt en zowel de hoeveelheid als kwaliteit van marketing data vergroot. We laten zien wat dit betekent voor AI-gedreven campagnes en hoe prestaties verbeteren binnen de grenzen van privacywetgeving.
Een praktijkverhaal voor marketeers die hun campagnes toekomstbestendig willen maken in het AI-en privacy tijdperk.
Niek Schlepers
Co Founder & Head of Customer Support (TAGGRS B.V.)
AI is overal in online marketing. Het stuurt targeting, bepaalt visuals, genereert teksten en optimaliseert campagnes. Maar AI is slechts een motor. En elke motor heeft brandstof nodig. Die brandstof is data.
Daar ontstaat de grote paradox voor marketeers. Alles moet persoonlijker, relevanter en efficiënter, terwijl we tegelijk met steeds minder bruikbare data moeten werken door privacyregels, cookiebanners en browserbeperkingen.
Voor Flitsmeister komt daar een extra uitdaging bij. Marketingcampagnes lopen over meerdere platformen, waaronder web en app, met enorme hoeveelheden data die niet vanzelf met elkaar verbonden zijn. Zonder samenhangende en betrouwbare data verliezen AI-gedreven campagnes hun effectiviteit.
Dit leidt tot een nieuwe missie voor marketeers: optimaliseer de kwantiteit en kwaliteit van je data input voor maximale advertentieprestaties.
In deze talk leer je hoe Flitsmeister met Server-side Tracking het gat tussen web- en appdata kan dichten, dataverlies beperkt en zowel de hoeveelheid als kwaliteit van marketing data vergroot. We laten zien wat dit betekent voor AI-gedreven campagnes en hoe prestaties verbeteren binnen de grenzen van privacywetgeving.
Een praktijkverhaal voor marketeers die hun campagnes toekomstbestendig willen maken in het AI-en privacy tijdperk.
AI is overal in online marketing. Het stuurt targeting, bepaalt visuals, genereert teksten en optimaliseert campagnes. Maar AI is slechts een motor. En elke motor heeft brandstof nodig. Die brandstof is data.
Daar ontstaat de grote paradox voor marketeers. Alles moet persoonlijker, relevanter en efficiënter, terwijl we tegelijk met steeds minder bruikbare data moeten werken door privacyregels, cookiebanners en browserbeperkingen.
Voor Flitsmeister komt daar een extra uitdaging bij. Marketingcampagnes lopen over meerdere platformen, waaronder web en app, met enorme hoeveelheden data die niet vanzelf met elkaar verbonden zijn. Zonder samenhangende en betrouwbare data verliezen AI-gedreven campagnes hun effectiviteit.
Dit leidt tot een nieuwe missie voor marketeers: optimaliseer de kwantiteit en kwaliteit van je data input voor maximale advertentieprestaties.
In deze talk leer je hoe Flitsmeister met Server-side Tracking het gat tussen web- en appdata kan dichten, dataverlies beperkt en zowel de hoeveelheid als kwaliteit van marketing data vergroot. We laten zien wat dit betekent voor AI-gedreven campagnes en hoe prestaties verbeteren binnen de grenzen van privacywetgeving.
Een praktijkverhaal voor marketeers die hun campagnes toekomstbestendig willen maken in het AI-en privacy tijdperk.
Back to overview
Other interesting lectures
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top