Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Butlon Boodschappen: van web naar winkel

Thursday 16:15 - 16:45
Lezingenzaal 7
Lucas Chulas

Marketeer (Butlon B.V.)

More about this speaker
In deze presentatie nemen we je mee in de reis van Butlon Boodschappen, die begon als concurrent van Thuisbezorgd in de bezorgmarkt en zich heeft ontwikkeld tot een succesvolle online boodschappen site. Nu breiden we uit met onze eerste fysieke winkel in Almelo. We bespreken de strategische keuzes achter deze uitbreiding, de uitdagingen die we tegenkwamen en de kansen die de combinatie van online en offline biedt. We delen ook hoe deze stap de klantervaring verder zal verbeteren en wat dit betekent voor onze klanten.
In deze presentatie nemen we je mee in de reis van Butlon Boodschappen, die begon als concurrent van Thuisbezorgd in de bezorgmarkt en zich heeft ontwikkeld tot een succesvolle online boodschappen site. Nu breiden we uit met onze eerste fysieke winkel in Almelo. We bespreken de strategische keuzes achter deze uitbreiding, de uitdagingen die we tegenkwamen en de kansen die de combinatie van online en offline biedt. We delen ook hoe deze stap de klantervaring verder zal verbeteren en wat dit betekent voor onze klanten.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets