Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Building a Performance Engine: Kramp’s Ongoing Marketing Transformation

Thursday 14:45 - 15:15
Lezingenzaal 4
Theo Lentjes

Global Performance Marketing Manager (Kramp)

Linkedin More about this speaker

Toen Kramp in 2021 aan zijn performance marketing-avontuur begon, was onze opzet gefragmenteerd: handmatig, gedecentraliseerd en ontbrak het ons aan duidelijke data-inzichten. Na verloop van tijd leerden we de waarde van centralisatie kennen: het brengen van structuur, consistentie en gedeelde zichtbaarheid in alle markten.

Door grote investeringen in data-infrastructuur, attributiemodellering en automatisering hebben we de basis gelegd om marketingprestaties via alle kanalen te begrijpen en te meten, van SEO en SEA tot paid social.

Kramp bevindt zich momenteel in een volledige transitie: de geleidelijke overgang van een gecentraliseerd model naar lokale empowerment, ondersteund door een sterk Center of Excellence dat strategie, tooling en governance biedt.

Deze vijf jaar durende reis is nog niet voorbij, maar het herdefinieert hoe Kramp data, marketing en mensen met elkaar verbindt. Neem deel aan deze sessie en ontdek hoe attributie, customer journeys en verandermanagement samenkomen om een prestatiegerichte organisatie te bouwen die klaar is voor de volgende fase van digitale volwassenheid.

Sven Holtman

Performance Marketing Specialist | SEO/SEM (Kramp)

Linkedin More about this speaker

Toen Kramp in 2021 aan zijn performance marketing-avontuur begon, was onze opzet gefragmenteerd: handmatig, gedecentraliseerd en ontbrak het ons aan duidelijke data-inzichten. Na verloop van tijd leerden we de waarde van centralisatie kennen: het brengen van structuur, consistentie en gedeelde zichtbaarheid in alle markten.

Door grote investeringen in data-infrastructuur, attributiemodellering en automatisering hebben we de basis gelegd om marketingprestaties via alle kanalen te begrijpen en te meten, van SEO en SEA tot paid social.

Kramp bevindt zich momenteel in een volledige transitie: de geleidelijke overgang van een gecentraliseerd model naar lokale empowerment, ondersteund door een sterk Center of Excellence dat strategie, tooling en governance biedt.

Deze vijf jaar durende reis is nog niet voorbij, maar het herdefinieert hoe Kramp data, marketing en mensen met elkaar verbindt. Neem deel aan deze sessie en ontdek hoe attributie, customer journeys en verandermanagement samenkomen om een prestatiegerichte organisatie te bouwen die klaar is voor de volgende fase van digitale volwassenheid.

Toen Kramp in 2021 aan zijn performance marketing-avontuur begon, was onze opzet gefragmenteerd: handmatig, gedecentraliseerd en ontbrak het ons aan duidelijke data-inzichten. Na verloop van tijd leerden we de waarde van centralisatie kennen: het brengen van structuur, consistentie en gedeelde zichtbaarheid in alle markten.

Door grote investeringen in data-infrastructuur, attributiemodellering en automatisering hebben we de basis gelegd om marketingprestaties via alle kanalen te begrijpen en te meten, van SEO en SEA tot paid social.

Kramp bevindt zich momenteel in een volledige transitie: de geleidelijke overgang van een gecentraliseerd model naar lokale empowerment, ondersteund door een sterk Center of Excellence dat strategie, tooling en governance biedt.

Deze vijf jaar durende reis is nog niet voorbij, maar het herdefinieert hoe Kramp data, marketing en mensen met elkaar verbindt. Neem deel aan deze sessie en ontdek hoe attributie, customer journeys en verandermanagement samenkomen om een prestatiegerichte organisatie te bouwen die klaar is voor de volgende fase van digitale volwassenheid.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets