Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Bouwen aan een optimale e-commerce ervaring

Wednesday 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 4
Frans Falize

Chief Operating Officer (Wehkamp Retail Group)

Linkedin More about this speaker

E-commerce brengt specifieke uitdagingen met zich mee. Hoe bied je klanten een gemakkelijke en veilige betaalervaring zonder concessies te doen aan de snelheid en betrouwbaarheid van het proces? Voor Wehkamp was het belangrijk om de balans te vinden tussen klantvriendelijkheid en operationele efficiëntie. Denk daarbij aan het streven naar een optimale conversie, beperken van fraude, bescherming van consumenten en ook de complexiteit van retourprocessen.

De aanpak
Om deze uitdagingen aan te pakken, werd een nauwe samenwerking opgezet tussen Wehkamp en Riverty. Hierbij stond het delen van inzichten en het continu optimaliseren van processen centraal. De implementatie van achteraf betalen via Riverty werd zo ontworpen dat het volledig aansluit op de behoeften van Wehkamp en haar klanten. Regelmatige afstemming tussen beide teams zorgde ervoor dat knelpunten snel konden worden opgelost en verbeteringen direct konden worden doorgevoerd.

Wat zijn de learnings?

  1. Integratie: Hoe zorgen geïntegreerde betaaloplossingen voor betere klantervaring.
  2. Fraude preventie: Het verhogen van de conversie, terwijl zorgen over fraude worden weggenomen.
  3. Efficiënte retouren: Door retourprocessen beter te stroomlijnen de klantervaring verbeteren.

Neem deel aan deze sessie en ontdek hoe jij deze inzichten kunt toepassen voor jouw succes.

Steven Piet

Product Management Lead (Riverty)

More about this speaker

E-commerce brengt specifieke uitdagingen met zich mee. Hoe bied je klanten een gemakkelijke en veilige betaalervaring zonder concessies te doen aan de snelheid en betrouwbaarheid van het proces? Voor Wehkamp was het belangrijk om de balans te vinden tussen klantvriendelijkheid en operationele efficiëntie. Denk daarbij aan het streven naar een optimale conversie, beperken van fraude, bescherming van consumenten en ook de complexiteit van retourprocessen.

De aanpak
Om deze uitdagingen aan te pakken, werd een nauwe samenwerking opgezet tussen Wehkamp en Riverty. Hierbij stond het delen van inzichten en het continu optimaliseren van processen centraal. De implementatie van achteraf betalen via Riverty werd zo ontworpen dat het volledig aansluit op de behoeften van Wehkamp en haar klanten. Regelmatige afstemming tussen beide teams zorgde ervoor dat knelpunten snel konden worden opgelost en verbeteringen direct konden worden doorgevoerd.

Wat zijn de learnings?

  1. Integratie: Hoe zorgen geïntegreerde betaaloplossingen voor betere klantervaring.
  2. Fraude preventie: Het verhogen van de conversie, terwijl zorgen over fraude worden weggenomen.
  3. Efficiënte retouren: Door retourprocessen beter te stroomlijnen de klantervaring verbeteren.

Neem deel aan deze sessie en ontdek hoe jij deze inzichten kunt toepassen voor jouw succes.

E-commerce brengt specifieke uitdagingen met zich mee. Hoe bied je klanten een gemakkelijke en veilige betaalervaring zonder concessies te doen aan de snelheid en betrouwbaarheid van het proces? Voor Wehkamp was het belangrijk om de balans te vinden tussen klantvriendelijkheid en operationele efficiëntie. Denk daarbij aan het streven naar een optimale conversie, beperken van fraude, bescherming van consumenten en ook de complexiteit van retourprocessen.

De aanpak
Om deze uitdagingen aan te pakken, werd een nauwe samenwerking opgezet tussen Wehkamp en Riverty. Hierbij stond het delen van inzichten en het continu optimaliseren van processen centraal. De implementatie van achteraf betalen via Riverty werd zo ontworpen dat het volledig aansluit op de behoeften van Wehkamp en haar klanten. Regelmatige afstemming tussen beide teams zorgde ervoor dat knelpunten snel konden worden opgelost en verbeteringen direct konden worden doorgevoerd.

Wat zijn de learnings?

  1. Integratie: Hoe zorgen geïntegreerde betaaloplossingen voor betere klantervaring.
  2. Fraude preventie: Het verhogen van de conversie, terwijl zorgen over fraude worden weggenomen.
  3. Efficiënte retouren: Door retourprocessen beter te stroomlijnen de klantervaring verbeteren.

Neem deel aan deze sessie en ontdek hoe jij deze inzichten kunt toepassen voor jouw succes.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets