Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Boost je Online Succes met de Google Succes Formule met Wehkamp & Channable

Thursday 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 3
Johan Smit

Performance Marketeer (Wehkamp)

Linkedin More about this speaker

CPC inflatie is een feit. Kostenposten groeien jaar op jaar en marges worden steeds krapper. Sturen op winstgevendheid wordt daardoor steeds belangrijker. Maar welke data gebruik je daarvoor, en hoe combineer je dit effectief in Google Shopping, Search en een sterke productfeed?  

Wehkamp zag een toename van +5% in het aantal orders door het inzetten van de juiste data, zoals prijs competitiviteit. Door zich te richten op winstgevendheid realiseerde Wehkamp bovendien een stijging van +5 tot 10% in absolute aantallen, met behoud van POAS. Johan van Wehkamp en Bregje van Channable delen graag hun inzichten over:

  • Het belang van een sterke productfeed.
  • De kracht van de perfecte mix van Google Shopping en Search-campagnes.
  • Haal meer uit je data en boost je resultaten 
  • Maak je strategie toekomstbestendig en schaalbaar.
Bregje Janssen

Senior Customer Success Manager Benelux (Channable)

Linkedin More about this speaker

CPC inflatie is een feit. Kostenposten groeien jaar op jaar en marges worden steeds krapper. Sturen op winstgevendheid wordt daardoor steeds belangrijker. Maar welke data gebruik je daarvoor, en hoe combineer je dit effectief in Google Shopping, Search en een sterke productfeed?  

Wehkamp zag een toename van +5% in het aantal orders door het inzetten van de juiste data, zoals prijs competitiviteit. Door zich te richten op winstgevendheid realiseerde Wehkamp bovendien een stijging van +5 tot 10% in absolute aantallen, met behoud van POAS. Johan van Wehkamp en Bregje van Channable delen graag hun inzichten over:

  • Het belang van een sterke productfeed.
  • De kracht van de perfecte mix van Google Shopping en Search-campagnes.
  • Haal meer uit je data en boost je resultaten 
  • Maak je strategie toekomstbestendig en schaalbaar.

CPC inflatie is een feit. Kostenposten groeien jaar op jaar en marges worden steeds krapper. Sturen op winstgevendheid wordt daardoor steeds belangrijker. Maar welke data gebruik je daarvoor, en hoe combineer je dit effectief in Google Shopping, Search en een sterke productfeed?  

Wehkamp zag een toename van +5% in het aantal orders door het inzetten van de juiste data, zoals prijs competitiviteit. Door zich te richten op winstgevendheid realiseerde Wehkamp bovendien een stijging van +5 tot 10% in absolute aantallen, met behoud van POAS. Johan van Wehkamp en Bregje van Channable delen graag hun inzichten over:

  • Het belang van een sterke productfeed.
  • De kracht van de perfecte mix van Google Shopping en Search-campagnes.
  • Haal meer uit je data en boost je resultaten 
  • Maak je strategie toekomstbestendig en schaalbaar.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets