B2C en B2B Groeikansen op de Duitse markt
Andreas Giese
CEO (Dexport)
Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk vormen samen de DACH-regio, de meest veelbelovende e-commerce markt in Europa. Met een koopkrachtig publiek en een sterke voorkeur voor betrouwbare merken, biedt deze regio enorme groeikansen voor jouw bedrijf. Maar hoe zorg je ervoor dat je optimaal inspeelt op deze markt?
In deze sessie deelt Dexport haar diepgaande kennis en praktijkervaring over het benutten van groeikansen in de DACH-regio. Ontdek hoe je via social media, marketplaces en je Duitse website een solide basis legt voor succes. Leer hoe je van een succesvolle lancering doorgroeit naar een sterke merkpositie met strategieën zoals growth hacking en merkopbouw.
We nemen je mee in best practices van snelgroeiende merken op de Duitse markt en laten je zien hoe je deze direct kunt toepassen om je groeiambities waar te maken. Of je nu net start of al voet aan de grond hebt, deze sessie biedt concrete inzichten waarmee je jouw merk in de DACH-regio naar het volgende niveau tilt.
Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk vormen samen de DACH-regio, de meest veelbelovende e-commerce markt in Europa. Met een koopkrachtig publiek en een sterke voorkeur voor betrouwbare merken, biedt deze regio enorme groeikansen voor jouw bedrijf. Maar hoe zorg je ervoor dat je optimaal inspeelt op deze markt?
In deze sessie deelt Dexport haar diepgaande kennis en praktijkervaring over het benutten van groeikansen in de DACH-regio. Ontdek hoe je via social media, marketplaces en je Duitse website een solide basis legt voor succes. Leer hoe je van een succesvolle lancering doorgroeit naar een sterke merkpositie met strategieën zoals growth hacking en merkopbouw.
We nemen je mee in best practices van snelgroeiende merken op de Duitse markt en laten je zien hoe je deze direct kunt toepassen om je groeiambities waar te maken. Of je nu net start of al voet aan de grond hebt, deze sessie biedt concrete inzichten waarmee je jouw merk in de DACH-regio naar het volgende niveau tilt.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top