Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Agentic e-commerce: je toekomstige bezoeker én boeker is een AI-agent? Ben jij daar klaar voor?

Wednesday 15:30 - 16:30
Lezingenzaal 10
Martin van Kranenburg

Spreker, auteur en incompany trainer (MartinvanKranenburg.nl)

Linkedin More about this speaker

Hoe verleid je een taalmodel? Werken de principes van Cialdini ook om een bot te verleiden? Hoe pas je bewezen neuromarketingtechnieken toe op het brein van een AI-agent? 

Het is even wennen, maar het is wat het is. Let’s face it. E-commerce wordt opnieuw uitgevonden. De hoogte van je conversie hangt af van je GEO strategie en hoe vloeiend je check-out werkt voor een AI-agent. De marketing-bijbel “Don’t make me think” van Steve Krug krijgt een andere lading. In een keer gaat het niet meer over het brein van je lezer, maar over het brein van een taalmodel. Die leest, scant en beslist toch anders. 

Weten hoe? Kom dan naar de sessie van Martin van Kranenburg en ontdek de nieuwe technieken hoe je neuromarketing toepast op het neuraal netwerk van een taalmodel en AI-agent. En ja, we eindigen met een live website roast. Dus zorg dat je er op tijd bij bent. 

Hoe verleid je een taalmodel? Werken de principes van Cialdini ook om een bot te verleiden? Hoe pas je bewezen neuromarketingtechnieken toe op het brein van een AI-agent? 

Het is even wennen, maar het is wat het is. Let’s face it. E-commerce wordt opnieuw uitgevonden. De hoogte van je conversie hangt af van je GEO strategie en hoe vloeiend je check-out werkt voor een AI-agent. De marketing-bijbel “Don’t make me think” van Steve Krug krijgt een andere lading. In een keer gaat het niet meer over het brein van je lezer, maar over het brein van een taalmodel. Die leest, scant en beslist toch anders. 

Weten hoe? Kom dan naar de sessie van Martin van Kranenburg en ontdek de nieuwe technieken hoe je neuromarketing toepast op het neuraal netwerk van een taalmodel en AI-agent. En ja, we eindigen met een live website roast. Dus zorg dat je er op tijd bij bent. 

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets