Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Agentic AI in retail & e-com: wat niemand je vertelt over de de commerciële kansen én de risico’s

Wednesday 11:30 - 12:15
Roundtable 1
Lonneke Heijnen

Data scientist (CM.com)

Linkedin More about this speaker

De toekomst van retail en e-commerce wordt steeds meer bepaald door de inzet van Agentic AI. Maar hoe zorg je ervoor dat deze technologie niet alleen effectief is, maar ook duurzaam en waardevol op lange termijn? Tijdens deze roundtable gaan we samen in gesprek over hoe je Agentic AI strategisch kunt inzetten om klantinteracties te verbeteren, processen te optimaliseren en innovatie te stimuleren.

We bespreken stellingen over belangrijke thema’s zoals de toekomst van winkelinterfaces, autonomie in besluitvorming, transparantie en Return on Investment. Hoe kun je repetitieve taken automatiseren en tegelijkertijd een persoonlijke en relevante klantervaring bieden? Hoe houd je grip op de ROI en zorg je ervoor dat deze technologie echt impact maakt binnen jouw organisatie? Hoewel de ROI vooraf lastig te voorspellen is, heb je als organisatie meer invloed op het succes van Agentic AI dan je misschien denkt. Door de technologie strategisch en doelgericht in te zetten, kun je zelf de basis leggen voor duurzame resultaten.

Deze interactieve sessie biedt niet alleen inzichten en praktijkvoorbeelden, maar ook de kans om actief mee te denken over hoe jouw organisatie kan profiteren van de kracht van Agentic AI. Laat je inspireren en ontdek hoe je deze technologie effectief kunt inzetten om voorop te blijven in een snel veranderend landschap.

Maurits van Schooneveld

Lead Account Management (CM.com)

Linkedin More about this speaker

De toekomst van retail en e-commerce wordt steeds meer bepaald door de inzet van Agentic AI. Maar hoe zorg je ervoor dat deze technologie niet alleen effectief is, maar ook duurzaam en waardevol op lange termijn? Tijdens deze roundtable gaan we samen in gesprek over hoe je Agentic AI strategisch kunt inzetten om klantinteracties te verbeteren, processen te optimaliseren en innovatie te stimuleren.

We bespreken stellingen over belangrijke thema’s zoals de toekomst van winkelinterfaces, autonomie in besluitvorming, transparantie en Return on Investment. Hoe kun je repetitieve taken automatiseren en tegelijkertijd een persoonlijke en relevante klantervaring bieden? Hoe houd je grip op de ROI en zorg je ervoor dat deze technologie echt impact maakt binnen jouw organisatie? Hoewel de ROI vooraf lastig te voorspellen is, heb je als organisatie meer invloed op het succes van Agentic AI dan je misschien denkt. Door de technologie strategisch en doelgericht in te zetten, kun je zelf de basis leggen voor duurzame resultaten.

Deze interactieve sessie biedt niet alleen inzichten en praktijkvoorbeelden, maar ook de kans om actief mee te denken over hoe jouw organisatie kan profiteren van de kracht van Agentic AI. Laat je inspireren en ontdek hoe je deze technologie effectief kunt inzetten om voorop te blijven in een snel veranderend landschap.

De toekomst van retail en e-commerce wordt steeds meer bepaald door de inzet van Agentic AI. Maar hoe zorg je ervoor dat deze technologie niet alleen effectief is, maar ook duurzaam en waardevol op lange termijn? Tijdens deze roundtable gaan we samen in gesprek over hoe je Agentic AI strategisch kunt inzetten om klantinteracties te verbeteren, processen te optimaliseren en innovatie te stimuleren.

We bespreken stellingen over belangrijke thema’s zoals de toekomst van winkelinterfaces, autonomie in besluitvorming, transparantie en Return on Investment. Hoe kun je repetitieve taken automatiseren en tegelijkertijd een persoonlijke en relevante klantervaring bieden? Hoe houd je grip op de ROI en zorg je ervoor dat deze technologie echt impact maakt binnen jouw organisatie? Hoewel de ROI vooraf lastig te voorspellen is, heb je als organisatie meer invloed op het succes van Agentic AI dan je misschien denkt. Door de technologie strategisch en doelgericht in te zetten, kun je zelf de basis leggen voor duurzame resultaten.

Deze interactieve sessie biedt niet alleen inzichten en praktijkvoorbeelden, maar ook de kans om actief mee te denken over hoe jouw organisatie kan profiteren van de kracht van Agentic AI. Laat je inspireren en ontdek hoe je deze technologie effectief kunt inzetten om voorop te blijven in een snel veranderend landschap.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets