Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

New

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Accurate attributie als gamechanger: internationaal groeien met een full-funnel strategie

Thursday 14:45 - 15:15
Lezingenzaal 6
Maurits van Slobbe

Head of E-commerce, Marketing, en Sales (K-Parts)

More about this speaker

Naamsbekendheid vergroten en een nieuwe markt veroveren? Dat is in de huidige tijd een uitdaging voor marketeers. Alleen inzetten op performance marketing is niet genoeg, en het gebrek aan accurate data gecombineerd met de huidige privacy reguleringen maken het lastig om écht te begrijpen welke marketing uitingen werken – zowel op de korte als de lange termijn.

Ontdek hoe slimme inzichten en data niet alleen helpen om resultaten te verbeteren, maar ook om grip te krijgen op zowel branding als conversie. Een sessie vol concrete voorbeelden en praktische learnings voor iedereen die klaar is om zijn marketingstrategie te laten groeien.

Lily Mineur

Sr Customer Success Manager (Billy Grace)

Linkedin More about this speaker

Naamsbekendheid vergroten en een nieuwe markt veroveren? Dat is in de huidige tijd een uitdaging voor marketeers. Alleen inzetten op performance marketing is niet genoeg, en het gebrek aan accurate data gecombineerd met de huidige privacy reguleringen maken het lastig om écht te begrijpen welke marketing uitingen werken – zowel op de korte als de lange termijn.

Ontdek hoe slimme inzichten en data niet alleen helpen om resultaten te verbeteren, maar ook om grip te krijgen op zowel branding als conversie. Een sessie vol concrete voorbeelden en praktische learnings voor iedereen die klaar is om zijn marketingstrategie te laten groeien.

Naamsbekendheid vergroten en een nieuwe markt veroveren? Dat is in de huidige tijd een uitdaging voor marketeers. Alleen inzetten op performance marketing is niet genoeg, en het gebrek aan accurate data gecombineerd met de huidige privacy reguleringen maken het lastig om écht te begrijpen welke marketing uitingen werken – zowel op de korte als de lange termijn.

Ontdek hoe slimme inzichten en data niet alleen helpen om resultaten te verbeteren, maar ook om grip te krijgen op zowel branding als conversie. Een sessie vol concrete voorbeelden en praktische learnings voor iedereen die klaar is om zijn marketingstrategie te laten groeien.

View the presentation

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets