Accurate attributie als gamechanger: internationaal groeien met een full-funnel strategie
Maurits van Slobbe
Head of E-commerce, Marketing, en Sales (K-Parts)
Naamsbekendheid vergroten en een nieuwe markt veroveren? Dat is in de huidige tijd een uitdaging voor marketeers. Alleen inzetten op performance marketing is niet genoeg, en het gebrek aan accurate data gecombineerd met de huidige privacy reguleringen maken het lastig om écht te begrijpen welke marketing uitingen werken – zowel op de korte als de lange termijn.
Ontdek hoe slimme inzichten en data niet alleen helpen om resultaten te verbeteren, maar ook om grip te krijgen op zowel branding als conversie. Een sessie vol concrete voorbeelden en praktische learnings voor iedereen die klaar is om zijn marketingstrategie te laten groeien.
Lily Mineur
Sr Customer Success Manager (Billy Grace)
Naamsbekendheid vergroten en een nieuwe markt veroveren? Dat is in de huidige tijd een uitdaging voor marketeers. Alleen inzetten op performance marketing is niet genoeg, en het gebrek aan accurate data gecombineerd met de huidige privacy reguleringen maken het lastig om écht te begrijpen welke marketing uitingen werken – zowel op de korte als de lange termijn.
Ontdek hoe slimme inzichten en data niet alleen helpen om resultaten te verbeteren, maar ook om grip te krijgen op zowel branding als conversie. Een sessie vol concrete voorbeelden en praktische learnings voor iedereen die klaar is om zijn marketingstrategie te laten groeien.
Naamsbekendheid vergroten en een nieuwe markt veroveren? Dat is in de huidige tijd een uitdaging voor marketeers. Alleen inzetten op performance marketing is niet genoeg, en het gebrek aan accurate data gecombineerd met de huidige privacy reguleringen maken het lastig om écht te begrijpen welke marketing uitingen werken – zowel op de korte als de lange termijn.
Ontdek hoe slimme inzichten en data niet alleen helpen om resultaten te verbeteren, maar ook om grip te krijgen op zowel branding als conversie. Een sessie vol concrete voorbeelden en praktische learnings voor iedereen die klaar is om zijn marketingstrategie te laten groeien.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 10.30-11.00 uur
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top