Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

70% online verkoop in een traditionele B2B-markt. Zo doen wij dat wereldwijd

Thursday 12:00 - 12:30
Lezingenzaal 1
Casper Brus

Marketing & E-Commerce Manager (BAS World)

Linkedin More about this speaker
De handel in nieuwe en gebruikte trucks, bedrijfswagens en machines is van oudsher lokaal, persoonlijk en sterk afhankelijk van fysiek contact. Vertrouwen wordt opgebouwd op locatie, transacties zijn complex en digitalisering leek lange tijd nauwelijks schaalbaar. Toch sluit BAS World vandaag de dag 70% van haar transacties zonder fysiek contact, met kopers uit meer dan 180 landen. In deze presentatie neemt Casper Brus je mee in hoe een extreem traditionele B2B-markt is getransformeerd met behulp van een schaalbaar e-commerce platform. Zonder het menselijke aspect en klantvertrouwen te verliezen. Hij laat zien hoe BAS World lokale aanwezigheid en expertise inzet om vertrouwen op te bouwen, terwijl digitale processen, data en technologie zorgen voor wereldwijde schaal en groei. Met altijd dezelfde focus; een makkelijk koopproces voor de klant. Casper gaat in op hoe het koopproces zich door de jaren heen heeft ontwikkeld, welke aannames moesten worden doorbroken en welke rol marketing, e-commerce en IT hierin spelen. Aan de hand van concrete voorbeelden ontdek je hoe inspecties, data-gedreven marketing, (AI-)innovaties en platformdenken bijdragen aan internationale handel op grote schaal. Zelfs met complexe producten als een vrachtwagen, bedrijfswagen of machine. Of het nu nieuw of gebruikt is. Deze sessie is geen verhaal over voertuigen of machines, maar een inspirerende case over innovatie, platformdenken en online groei in een markt waar je dat het minst verwacht. Voor marketeers en digital teams die willen leren hoe je vertrouwen en technologie combineert om echte impact te maken.
De handel in nieuwe en gebruikte trucks, bedrijfswagens en machines is van oudsher lokaal, persoonlijk en sterk afhankelijk van fysiek contact. Vertrouwen wordt opgebouwd op locatie, transacties zijn complex en digitalisering leek lange tijd nauwelijks schaalbaar. Toch sluit BAS World vandaag de dag 70% van haar transacties zonder fysiek contact, met kopers uit meer dan 180 landen. In deze presentatie neemt Casper Brus je mee in hoe een extreem traditionele B2B-markt is getransformeerd met behulp van een schaalbaar e-commerce platform. Zonder het menselijke aspect en klantvertrouwen te verliezen. Hij laat zien hoe BAS World lokale aanwezigheid en expertise inzet om vertrouwen op te bouwen, terwijl digitale processen, data en technologie zorgen voor wereldwijde schaal en groei. Met altijd dezelfde focus; een makkelijk koopproces voor de klant. Casper gaat in op hoe het koopproces zich door de jaren heen heeft ontwikkeld, welke aannames moesten worden doorbroken en welke rol marketing, e-commerce en IT hierin spelen. Aan de hand van concrete voorbeelden ontdek je hoe inspecties, data-gedreven marketing, (AI-)innovaties en platformdenken bijdragen aan internationale handel op grote schaal. Zelfs met complexe producten als een vrachtwagen, bedrijfswagen of machine. Of het nu nieuw of gebruikt is. Deze sessie is geen verhaal over voertuigen of machines, maar een inspirerende case over innovatie, platformdenken en online groei in een markt waar je dat het minst verwacht. Voor marketeers en digital teams die willen leren hoe je vertrouwen en technologie combineert om echte impact te maken.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets