Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

10x omzet in 5 jaar: hoe Budgettrophy internationaal schaalde met AI

Thursday 11:15 - 11:45
Lezingenzaal 11
Lukas Roeling

Head of Performance (Redkiwi)

More about this speaker

In vijf jaar tijd groeide Budgettrophy van ambitieuze start-up naar internationaal marktleider met 10x omzetgroei. Met de duidelijke ambitie om in 2026 actief te zijn in 8 landen, stond één vraag centraal: hoe schaal je internationaal zonder flexibiliteit, snelheid en kwaliteit te verliezen?

In deze sessie deelt Budgettrophy de strategie achter hun internationale succes. Je krijgt inzicht in de keuzes die zijn gemaakt op het gebied van groei, UX en cross-border e-commerce, én hoe zij omgaan met lokale regelgeving en operationele complexiteit zonder hun leidende positie te ondermijnen.

Om verdere schaalvergroting mogelijk te maken, zet Budgettrophy nu vol in op AI. Waar eerdere groei vooral mensgedreven was, wordt de volgende fase ondersteund door technologie. Je krijgt een preview van de nieuwe AI-gedreven configurator die fungeert als kwaliteitsbewaker in de funnel en dagelijks 80.000 aanvragen automatisch valideert. Het resultaat: hogere conversie, meer efficiëntie en operational excellence als standaard.

Wat je leert:
De internationale blueprint achter 10x omzetgroei
Hoe je groeipijnen omzet in schaalbare oplossingen
Hoe AI concreet wordt ingezet om internationale groei te versnellen

Een sessie voor E-commerce Managers, Product Owners en decision makers die internationaal willen opschalen met AI.

Maarten de Bruijne

E-commerce Manager (Budgettrophy)

Linkedin More about this speaker

In vijf jaar tijd groeide Budgettrophy van ambitieuze start-up naar internationaal marktleider met 10x omzetgroei. Met de duidelijke ambitie om in 2026 actief te zijn in 8 landen, stond één vraag centraal: hoe schaal je internationaal zonder flexibiliteit, snelheid en kwaliteit te verliezen?

In deze sessie deelt Budgettrophy de strategie achter hun internationale succes. Je krijgt inzicht in de keuzes die zijn gemaakt op het gebied van groei, UX en cross-border e-commerce, én hoe zij omgaan met lokale regelgeving en operationele complexiteit zonder hun leidende positie te ondermijnen.

Om verdere schaalvergroting mogelijk te maken, zet Budgettrophy nu vol in op AI. Waar eerdere groei vooral mensgedreven was, wordt de volgende fase ondersteund door technologie. Je krijgt een preview van de nieuwe AI-gedreven configurator die fungeert als kwaliteitsbewaker in de funnel en dagelijks 80.000 aanvragen automatisch valideert. Het resultaat: hogere conversie, meer efficiëntie en operational excellence als standaard.

Wat je leert:
De internationale blueprint achter 10x omzetgroei
Hoe je groeipijnen omzet in schaalbare oplossingen
Hoe AI concreet wordt ingezet om internationale groei te versnellen

Een sessie voor E-commerce Managers, Product Owners en decision makers die internationaal willen opschalen met AI.

In vijf jaar tijd groeide Budgettrophy van ambitieuze start-up naar internationaal marktleider met 10x omzetgroei. Met de duidelijke ambitie om in 2026 actief te zijn in 8 landen, stond één vraag centraal: hoe schaal je internationaal zonder flexibiliteit, snelheid en kwaliteit te verliezen?

In deze sessie deelt Budgettrophy de strategie achter hun internationale succes. Je krijgt inzicht in de keuzes die zijn gemaakt op het gebied van groei, UX en cross-border e-commerce, én hoe zij omgaan met lokale regelgeving en operationele complexiteit zonder hun leidende positie te ondermijnen.

Om verdere schaalvergroting mogelijk te maken, zet Budgettrophy nu vol in op AI. Waar eerdere groei vooral mensgedreven was, wordt de volgende fase ondersteund door technologie. Je krijgt een preview van de nieuwe AI-gedreven configurator die fungeert als kwaliteitsbewaker in de funnel en dagelijks 80.000 aanvragen automatisch valideert. Het resultaat: hogere conversie, meer efficiëntie en operational excellence als standaard.

Wat je leert:
De internationale blueprint achter 10x omzetgroei
Hoe je groeipijnen omzet in schaalbare oplossingen
Hoe AI concreet wordt ingezet om internationale groei te versnellen

Een sessie voor E-commerce Managers, Product Owners en decision makers die internationaal willen opschalen met AI.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets