10x omzet in 5 jaar: hoe Budgettrophy internationaal schaalde met AI
Lukas Roeling
Head of Performance (Redkiwi)
In vijf jaar tijd groeide Budgettrophy van ambitieuze start-up naar internationaal marktleider met 10x omzetgroei. Met de duidelijke ambitie om in 2026 actief te zijn in 8 landen, stond één vraag centraal: hoe schaal je internationaal zonder flexibiliteit, snelheid en kwaliteit te verliezen?
In deze sessie deelt Budgettrophy de strategie achter hun internationale succes. Je krijgt inzicht in de keuzes die zijn gemaakt op het gebied van groei, UX en cross-border e-commerce, én hoe zij omgaan met lokale regelgeving en operationele complexiteit zonder hun leidende positie te ondermijnen.
Om verdere schaalvergroting mogelijk te maken, zet Budgettrophy nu vol in op AI. Waar eerdere groei vooral mensgedreven was, wordt de volgende fase ondersteund door technologie. Je krijgt een preview van de nieuwe AI-gedreven configurator die fungeert als kwaliteitsbewaker in de funnel en dagelijks 80.000 aanvragen automatisch valideert. Het resultaat: hogere conversie, meer efficiëntie en operational excellence als standaard.
Wat je leert:
De internationale blueprint achter 10x omzetgroei
Hoe je groeipijnen omzet in schaalbare oplossingen
Hoe AI concreet wordt ingezet om internationale groei te versnellen
Een sessie voor E-commerce Managers, Product Owners en decision makers die internationaal willen opschalen met AI.
Maarten de Bruijne
E-commerce Manager (Budgettrophy)
In vijf jaar tijd groeide Budgettrophy van ambitieuze start-up naar internationaal marktleider met 10x omzetgroei. Met de duidelijke ambitie om in 2026 actief te zijn in 8 landen, stond één vraag centraal: hoe schaal je internationaal zonder flexibiliteit, snelheid en kwaliteit te verliezen?
In deze sessie deelt Budgettrophy de strategie achter hun internationale succes. Je krijgt inzicht in de keuzes die zijn gemaakt op het gebied van groei, UX en cross-border e-commerce, én hoe zij omgaan met lokale regelgeving en operationele complexiteit zonder hun leidende positie te ondermijnen.
Om verdere schaalvergroting mogelijk te maken, zet Budgettrophy nu vol in op AI. Waar eerdere groei vooral mensgedreven was, wordt de volgende fase ondersteund door technologie. Je krijgt een preview van de nieuwe AI-gedreven configurator die fungeert als kwaliteitsbewaker in de funnel en dagelijks 80.000 aanvragen automatisch valideert. Het resultaat: hogere conversie, meer efficiëntie en operational excellence als standaard.
Wat je leert:
De internationale blueprint achter 10x omzetgroei
Hoe je groeipijnen omzet in schaalbare oplossingen
Hoe AI concreet wordt ingezet om internationale groei te versnellen
Een sessie voor E-commerce Managers, Product Owners en decision makers die internationaal willen opschalen met AI.
In vijf jaar tijd groeide Budgettrophy van ambitieuze start-up naar internationaal marktleider met 10x omzetgroei. Met de duidelijke ambitie om in 2026 actief te zijn in 8 landen, stond één vraag centraal: hoe schaal je internationaal zonder flexibiliteit, snelheid en kwaliteit te verliezen?
In deze sessie deelt Budgettrophy de strategie achter hun internationale succes. Je krijgt inzicht in de keuzes die zijn gemaakt op het gebied van groei, UX en cross-border e-commerce, én hoe zij omgaan met lokale regelgeving en operationele complexiteit zonder hun leidende positie te ondermijnen.
Om verdere schaalvergroting mogelijk te maken, zet Budgettrophy nu vol in op AI. Waar eerdere groei vooral mensgedreven was, wordt de volgende fase ondersteund door technologie. Je krijgt een preview van de nieuwe AI-gedreven configurator die fungeert als kwaliteitsbewaker in de funnel en dagelijks 80.000 aanvragen automatisch valideert. Het resultaat: hogere conversie, meer efficiëntie en operational excellence als standaard.
Wat je leert:
De internationale blueprint achter 10x omzetgroei
Hoe je groeipijnen omzet in schaalbare oplossingen
Hoe AI concreet wordt ingezet om internationale groei te versnellen
Een sessie voor E-commerce Managers, Product Owners en decision makers die internationaal willen opschalen met AI.
Back to overview
Other interesting lectures
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top