Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact Free tickets
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

2026

Speakers

2026

Exhibitor list

2026

Premium tickets

Recap

View the 2025 edition

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Testimonials

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Exhibitor list Program

Program

About this edition

Program

2026

Speakers

2026

Giving a lecture

Testimonials

Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

• Help, mijn rendement stagneert! Hoe realiseer ik online groei? Zo deed VVV Texel het

Tuesday 12:00 - 00:00
null
Frank van Kampen

Senior Digital Marketing Consultant & Teamlead (DEA.Online)

Linkedin More about this speaker
Wanneer je campagnes niet meer de gewenste groei opleveren, ondanks continue optimalisatie, kan het voelen alsof je vastzit. VVV Texel stond voor dezelfde uitdaging en besloot hun aanpak te vernieuwen met een full-funnel paid strategie. We combineerden (internationale) merkbouw- en activatiecampagnes op Meta en plaatsen pop-ups op de website die bezoekers uit Meta-campagnes verder activeerden. Dit resulteerde in een 12,8% hogere ROAS, 74,2% lagere kosten per nieuwsbriefinschrijving en 20% meer nieuwe websitebezoekers. In deze sessie krijg je inzicht in: – wat een performance plateau is en hoe je dat doorbreekt; – hoe merkbouw-campagnes op de lange termijn bijdragen aan winstgevendheid; – het belang van sterke content afgestemd op de doelgroep én de fase van de funnel. Wil je weten hoe je de opbrengsten uit je paid strategie kunt optimaliseren met een slimme full-funnel aanpak? Schrijf je dan in voor deze sessie!
Peter Nederstigt

E-commerce manager (VVV Texel)

Linkedin More about this speaker
Wanneer je campagnes niet meer de gewenste groei opleveren, ondanks continue optimalisatie, kan het voelen alsof je vastzit. VVV Texel stond voor dezelfde uitdaging en besloot hun aanpak te vernieuwen met een full-funnel paid strategie. We combineerden (internationale) merkbouw- en activatiecampagnes op Meta en plaatsen pop-ups op de website die bezoekers uit Meta-campagnes verder activeerden. Dit resulteerde in een 12,8% hogere ROAS, 74,2% lagere kosten per nieuwsbriefinschrijving en 20% meer nieuwe websitebezoekers. In deze sessie krijg je inzicht in: – wat een performance plateau is en hoe je dat doorbreekt; – hoe merkbouw-campagnes op de lange termijn bijdragen aan winstgevendheid; – het belang van sterke content afgestemd op de doelgroep én de fase van de funnel. Wil je weten hoe je de opbrengsten uit je paid strategie kunt optimaliseren met een slimme full-funnel aanpak? Schrijf je dan in voor deze sessie!
Wanneer je campagnes niet meer de gewenste groei opleveren, ondanks continue optimalisatie, kan het voelen alsof je vastzit. VVV Texel stond voor dezelfde uitdaging en besloot hun aanpak te vernieuwen met een full-funnel paid strategie. We combineerden (internationale) merkbouw- en activatiecampagnes op Meta en plaatsen pop-ups op de website die bezoekers uit Meta-campagnes verder activeerden. Dit resulteerde in een 12,8% hogere ROAS, 74,2% lagere kosten per nieuwsbriefinschrijving en 20% meer nieuwe websitebezoekers. In deze sessie krijg je inzicht in: – wat een performance plateau is en hoe je dat doorbreekt; – hoe merkbouw-campagnes op de lange termijn bijdragen aan winstgevendheid; – het belang van sterke content afgestemd op de doelgroep én de fase van de funnel. Wil je weten hoe je de opbrengsten uit je paid strategie kunt optimaliseren met een slimme full-funnel aanpak? Schrijf je dan in voor deze sessie!

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets