• Help, mijn rendement stagneert! Hoe realiseer ik online groei? Zo deed VVV Texel het
Tuesday 12:00 - 00:00
null
Frank van Kampen
Senior Digital Marketing Consultant & Teamlead (DEA.Online)
Wanneer je campagnes niet meer de gewenste groei opleveren, ondanks continue optimalisatie, kan het voelen alsof je vastzit. VVV Texel stond voor dezelfde uitdaging en besloot hun aanpak te vernieuwen met een full-funnel paid strategie. We combineerden (internationale) merkbouw- en activatiecampagnes op Meta en plaatsen pop-ups op de website die bezoekers uit Meta-campagnes verder activeerden. Dit resulteerde in een 12,8% hogere ROAS, 74,2% lagere kosten per nieuwsbriefinschrijving en 20% meer nieuwe websitebezoekers.
In deze sessie krijg je inzicht in:
– wat een performance plateau is en hoe je dat doorbreekt;
– hoe merkbouw-campagnes op de lange termijn bijdragen aan winstgevendheid;
– het belang van sterke content afgestemd op de doelgroep én de fase van de funnel.
Wil je weten hoe je de opbrengsten uit je paid strategie kunt optimaliseren met een slimme full-funnel aanpak? Schrijf je dan in voor deze sessie!
Peter Nederstigt
E-commerce manager (VVV Texel)
Wanneer je campagnes niet meer de gewenste groei opleveren, ondanks continue optimalisatie, kan het voelen alsof je vastzit. VVV Texel stond voor dezelfde uitdaging en besloot hun aanpak te vernieuwen met een full-funnel paid strategie. We combineerden (internationale) merkbouw- en activatiecampagnes op Meta en plaatsen pop-ups op de website die bezoekers uit Meta-campagnes verder activeerden. Dit resulteerde in een 12,8% hogere ROAS, 74,2% lagere kosten per nieuwsbriefinschrijving en 20% meer nieuwe websitebezoekers.
In deze sessie krijg je inzicht in:
– wat een performance plateau is en hoe je dat doorbreekt;
– hoe merkbouw-campagnes op de lange termijn bijdragen aan winstgevendheid;
– het belang van sterke content afgestemd op de doelgroep én de fase van de funnel.
Wil je weten hoe je de opbrengsten uit je paid strategie kunt optimaliseren met een slimme full-funnel aanpak? Schrijf je dan in voor deze sessie!
Wanneer je campagnes niet meer de gewenste groei opleveren, ondanks continue optimalisatie, kan het voelen alsof je vastzit. VVV Texel stond voor dezelfde uitdaging en besloot hun aanpak te vernieuwen met een full-funnel paid strategie. We combineerden (internationale) merkbouw- en activatiecampagnes op Meta en plaatsen pop-ups op de website die bezoekers uit Meta-campagnes verder activeerden. Dit resulteerde in een 12,8% hogere ROAS, 74,2% lagere kosten per nieuwsbriefinschrijving en 20% meer nieuwe websitebezoekers.
In deze sessie krijg je inzicht in:
– wat een performance plateau is en hoe je dat doorbreekt;
– hoe merkbouw-campagnes op de lange termijn bijdragen aan winstgevendheid;
– het belang van sterke content afgestemd op de doelgroep én de fase van de funnel.
Wil je weten hoe je de opbrengsten uit je paid strategie kunt optimaliseren met een slimme full-funnel aanpak? Schrijf je dan in voor deze sessie!
Back to overview
Other interesting lectures
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Overline text
Let's solve your challenge together
Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top