Dorit Roest

Cofounder

Dorit Roest
About Dorit Roest

Over Dorit Roest

Toen in 2013 influencer marketing nog in de kinderschoenen stond, startte Dorit Roest de agency Bloggers Network. Door haar eerdere ervaringen als foodblogger ontdekte ze dat een samenwerking het waardevolst is als deze is gebaseerd op relevantie en oprechte motivatie. Het was tijd om de influencer markt te veranderen!

Twee jaar later richtte zij TIM (The Influencers Movement) op. Dit online platform is het internationale en technische antwoord op een behoefte die zij bleek te delen met vele anderen binnen de influencer markt.

Over TIM

Voor bedrijven als Marktplaats, NS, ING en ruim 150 andere bedrijven en agencies biedt TIM services en tooling aan voor alle fases van influencer marketing; namelijk matching, managing én reporting. Bedrijven plaatsen hun campagnes op de online marktplaats. TIM's netwerk van inmiddels 2500+ influencers kan hier vervolgens hun pitch met persoonlijke motivatie op insturen. Met de tooling kunnen klanten het overzicht bewaren bij de uitvoering en verkrijgen zij resultaten in de vorm van waardevolle rapportages. Hiernaast kunnen marketing professionals door middel van de TIM Academy worden opgeleid tot influencer experts.

TIM heeft als missie om een ecosysteem te creëren waarbinnen iedereen van zijn passie zijn werk te maken; ‘for the love of making a living out of a passion’. De ambitie is om deze movement wereldwijd door te zetten.

Presentation(s) given by Dorit Roest