Wat dragen bestelzuilen bij aan het gedrag van de winkelmedewerkers, omzet en klanttevredenheid?

14:00 - 14:30

This is a 2022 presentation

Prestop BV

“Het kantoor heeft weer wat bedacht…” “we moeten klanten naar de bestelzuil begeleiden, wat staan wij hier nog te doen… “ reacties tussen winkelmedewerkers onderling wanneer een bestelzuil geplaatst wordt.

In deze fase (wanneer men vooraf niet is goed geïnformeerd over het hoe en wat en waarom) is de bestelzuil gedoemd te mislukken. Dus hoe ga je deze emoties wegnemen? 

Hoe ga je als bedrijf om met deze weerstand? Anthony Moonen vertelt wat het heeft  in gehouden om deze emoties en weerstand om te zetten in het omarmen van de bestelzuil door de winkelmedewerkers en wat het aan extra omzet oplevert. Ook vertelt hij wat het inhoudt inzake aanpassingen binnen je winkel en omgang met de klanten.

Adyen zal kort vertellen wat voor inzichten het Prenatal heeft opgeleverd in omzet via de bestelzuil en hoe eenvoudig het was om de bestelzuilen van Prestop ook te implementeren bij de vestigingen van Prenatal Italië.

Alexander zal kort vertellen hoe ze ervoor hebben gezorgd dat Prenatal geheel ontzorgd is hoe veiligheid kon worden gegarandeerd.