Verhogen van relevantie en klantbeleving door online en offline samen te laten komen.

WED 14:15 - 14:45

This is a 2017 presentation

In een wereld zonder grote webwarenhuizen en traditionele retail zonder een webwinkel kon 4Launch snel groeien en de online markt veroveren. Vanuit die web pioniers tijd tot het heden is het krachtenspel behoorlijk veranderd. De grote warenhuizen en marktplaatsen dicteren nu de markt. Daarmee ligt de lat voor alle webwinkels ontzettend hoog.

Niet alleen in de fysieke retail, maar ook online zijn er de afgelopen jaren behoorlijke verschuivingen in het winkellandschap. Toch ziet Guido Raaijmakers nog grote kansen voor niche- en B2B-spelers mits zij kiezen voor de juiste focus en go-to-market strategie.

Onder de Infotheek Groep gaat 4Launch een nieuwe fase in waarbij alles draait om de passie voor Tech. Personalisatie op assortiment en content, advies door echte kennis, een TechLAB en een sterke combinatie van offline- en online met meerdere Experience Centers.

Daarbij gaat Infotheek, als grote B2B-speler, sterk inzetten op e-commerce vanuit de kennis bij 4Launch. De overeenkomst zit in de persoonlijke benadering van de zakelijke klant en diens behoefte aan efficiënte en betrouwbare processen. Digitalisering zal in de B2B-markt grote impact gaan hebben.

Vandaag bekijken we hoe clicks&bricks kunnen samen komen en voor een nieuwe aankoop ervaring gaan zorgen.
 

  • Theme
    Connected Store

    De connected store is misschien wel het beste voorbeeld van waar de invloed van het internet in relatie tot winkels toe in staat is. Vandaag de dag is alles en iedereen verbonden met het world wide web. Dat biedt kansen, maar zeker ook een paar belangrijke uitdagingen. Inspelen op de kansen die zich aandienen houdt de nodige uitdagingen in, maar de beloning kan groot zijn.