Trustpilot & Cruyff: Het belang van social proof, marketing-automation, en de kracht van samenwerken

WED 14:45 - 15:15

Lecture hall 10

Trustpilot

Alleen kun je niets, je moet het samen doen — dat is het onderwerp van de presentatie van sportmerk Cruyff en reviewplatform Trustpilot. Een succesverhaal over de kracht van samenwerken en het belang van social proof, brand ambassadors en marketing-automation.

Met ruim 8.000 Trustpilot-reviews met een gemiddelde score van 4,5 uit 5 is het veilig te stellen dat Cruyff over een goede online reputatie beschikt. Tijdens de presentatie wordt duidelijk hoe Cruyff feedback verzamelt en promoot, hoe klanten worden ingezet als brand ambassadors en hoe de Trustpilot-reviews voor een conversieboost hebben gezorgd.

Ook wordt besproken hoe je marketing-automation kunt inzetten voor een optimale klantrelatie en welke rol social proof daarbij speelt.

Cruyff
Cruyff is een lifestyle-merk en de grondlegger van Football Luxury. Cruyff maakt hoogwaardige, modieuze schoenen en kleding met een luxueuze uitstraling die je het gevoel geven dat je altijd vooroploopt op de rest. Wij zijn een internationaal en iconisch merk, met als plan de wereld te veroveren met een vleugje Cruyff. We doen dit door producten te ontwikkelen met een combinatie van traditioneel vakmanschap en avant-garde materialen en technieken

Trustpilot
Trustpilot is een wereldwijd reviewplatform dat voor iedereen toegankelijk is. Met ruim 120 miljoen reviews over 500.000 bedrijven, vormt Trustpilot de ideale plek voor consumenten om betrouwbare bedrijven te ontdekken en om feedback achter te laten. Bedrijven gebruiken Trustpilot voor het opbouwen van vertrouwen, om de conversie te verhogen en om hun vindbaarheid in zoekmachines te verbeteren. Onze missie is om bedrijven en consumenten samen te brengen, om zo voor iedereen steeds betere ervaringen te creëren.