Trends in klantinteractie; het belang van Conversational Commerce

THU 13:15 - 14:00

Keynote

Bereid je voor op de toekomst van Conversational Commerce en vergroot je kennis van hoe rijke mobiele messaging channels zoals WhatsApp, RCS en Apple Business Chat de verkoopkanalen van de toekomst zijn. Deze trends in klantinteractie zijn afkomstig uit Silicon Valley en vormen binnenkort de standaard voor jouw klanten.

Jan Saan, CTO bij CM.com, vertelt meer over de toekomst van klantinteractie en geeft antwoord op de vragen; Welke nieuwe Next Gen Messaging kanalen gebruikt je klant? Welke betaalmethoden moet je aanbieden? Waarom moet je apps afzweren? Wat zijn Rich Features? En hoe zien interactieve custom-made berichten eruit?

Ontdek in deze Keynote het verschil tussen Chat en Conversational Commerce én leer hoe je jouw organisatie op deze onvermijdelijke transitie voorbereidt.

  • Theme
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.