Tony’s routekaart naar 100% slaafvrije chocolade en hoe iedereen daar aan bij kan dragen

WED 15:45 - 16:30

Keynote

Tony’s Chocolonely is geen doorsnee chocoladebedrijf, maar een chocoladebedrijf met een grootse missie: een einde maken aan moderne slavernij en uitbuiting in de cacao-industrie. Met waanzinnig lekkere chocolade geven ze het voorbeeld en laten ze zien dat chocolade maken anders kan: in smaak, verpakking en de manier waarop ze met de cacaoboeren omgaan: door langetermijnrelaties en een eerlijke, transparante keten. Ynzo van Zanten, Tony’s “Choco Evangelist”, vertelt over moderne slavernij, ondernemerschap, duurzaamheid en leiderschap.

En eh.. wie weet verlaat jij de zaal met een heerlijke Tony’s reep voor thuis.

  • Theme
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.