Storytelling meets data: met klein team grote resultaten boeken

WED 10:30 - 11:00

Lecture hall 4

Bilderberg is een hotelgroep met 17 luxe hotels in Nederland. Het is haar missie om haar gasten een geweldige ervaring te bieden, ook online. Data, storytelling en service worden daarom door de hotelgroep ingezet om de gast zo goed mogelijk te bedienen. In deze case laten zij zien hoe ze de versnipperde data die beschikbaar was wisten samen te brengen en zo een 360graden klantprofiel konden samenstellen. Daarnaast laten ze zien welke campagnes zij met deze data opzetten en voor een groei in conversie van 300% zorgden. Ze laten hierme zien dat je ook met een klein team en in-house grote resultaten kan bereiken. Een must-hear voor kleine en middelgrote organisaties die houden van concrete cases waarmee ze zelf ook aan de slag kunnen.

  • Theme
    Conversie

    Het trekken van veel bezoekers naar een website of webshop is één aspect van online zakendoen. Deze bezoekers iets laten kopen of een dienst laten afnemen is een minstens even belangrijk aspect. In de huidige online wereld is de conversieratio van veel ondernemingen nog té laag. Een groot voordeel van de Webwinkel Vakdagen is dat het thema Conversie overloopt van de goede voorbeelden van hoe het wel moet.