SPAR 85 jaar online

THU 10:30 - 11:00

This is a 2018 presentation

Boodschappen bestellen en bezorgen is niets nieuws. Ook SPAR speelt online al een aantal jaren mee. Afgelopen zomer lanceerde SPAR een nieuw platform. Geheel in de vernieuwde huisstijl en met de technische gemakken die je van een shop mag verwachten. Hoe krijgt SPAR het voor elkaar om de klant de service, betrokkenheid en het gemak zoals hij deze in de winkel ervaart, online op dezelfde manier te laten beleven. SPAR bezorgt rechtstreeks vanuit de winkel, het assortiment per winkel varieert én SPAR heeft naast de buurtwinkels steeds meer winkels in steden, bij universiteiten en recreatiegebieden. Hoe zijn deze elementen verweven in het platform? En hoe ziet SPAR de online toekomst.

De spreker/organisatie heeft de presentatie (nog) niet gedeeld.

  • Theme
    Logistiek

    Logistiek is vaak een onderschatte factor, maar blijkt vandaag de dag eens te meer de sleutel tot succes voor webwinkels. Wie immers zijn logistieke traject op orde heeft, kan klanten snel en met zekerheid bedienen. Of het nu onderdelenlogistiek, aan-huis-leveringen of voorraadoptimalisatie betreft, een klant wil weten waar hij of zij aan toe is. Het Thema Logistiek is breed, maar daardoor voor velen ook extra interessant. Misschien niet eens zozeer om de webwinkellogistiek zelf te verzorgen, maar minstens om te weten welke smaken er zijn in het effectief bedienen van klanten.