SPAR 85 jaar online

THU 10:30 - 11:00

This is a 2018 presentation

Boodschappen bestellen en bezorgen is niets nieuws. Ook SPAR speelt online al een aantal jaren mee. Afgelopen zomer lanceerde SPAR een nieuw platform. Geheel in de vernieuwde huisstijl en met de technische gemakken die je van een shop mag verwachten. Hoe krijgt SPAR het voor elkaar om de klant de service, betrokkenheid en het gemak zoals hij deze in de winkel ervaart, online op dezelfde manier te laten beleven. SPAR bezorgt rechtstreeks vanuit de winkel, het assortiment per winkel varieert én SPAR heeft naast de buurtwinkels steeds meer winkels in steden, bij universiteiten en recreatiegebieden. Hoe zijn deze elementen verweven in het platform? En hoe ziet SPAR de online toekomst.

De spreker/organisatie heeft de presentatie (nog) niet gedeeld.

  • Theme
    Operations

    De groei van de e-commerce sector legt een steeds grotere druk op bedrijven bij het afhandelen van de operationele taken. Iets ter verkoop aanbieden is één, maar de afhandeling vergt stappen waar niet iedereen even bekend mee is. Tijdens de themasessie operations komen de belangrijkste aspecten van een goede operationele afhandeling aan bod. Het zijn punten waar menig webshop nog veel van kan leren.