Resultaten PIM Expertgroep : Personalisatie en HPP

WED 10:30 - 11:00

This is a 2020 presentation

Thuiswinkel.org

PIM en personalisatie: De koppeling met klantprofielen geeft ook voor het PIM (Product Informatie Management) uitdagingen bijvoorbeeld hoe dit flexibel te modelleren en welke extra content komt daar bij kijken. Personalisatie zal de komende jaren bij vrijwel alle online spelers ingezet gaan worden om nog relevanter te kunnen zijn voor de online-klant.

Hoe kan je product data van jouw webshop verrijken om dichter aan te sluiten op de klantwens? KPN toont met de API store aan hoe zij de developer community aanspreken. Welke middelen zetten ze in om de doelgroep beter te begrijpen? En hoe wordt deze data ingezet voor een persoonlijke ervaring.

High performant PIM : Of te wel hoe maak je PIM tot een succes in je organisatie. Het gaat om meer dan alleen het systeem ook processen / workflows en organisatie / governance spelen een belangrijke rol. Wat zijn vandaag de dag de best practices?

Deze lezing is onderdeel van het ShoppingTomorrow programma.

De presentaties van ShoppingTomorrow worden op deze website gedeeld.

Theme(s):

Data & Analytics