Priming & Persuading: de customer journey, maar dan anders!

WED 14:45 - 15:15

This is a 2018 presentation

Bij customer journeys denken we meestal aan experience & touchpoints. Interacties met de bezoeker waarbij een overdracht van waarde of informatie plaatsvindt. Echter, vanuit psychologisch oogpunt is een touchpoint een kans bij uitstek om gedrag te beïnvloeden. Tijdens deze sessie neemt mediapsycholoog Mischa Coster je mee in de wereld van priming & persuading. Op overtuigende manier laat hij zien hoe je op veelvoorkomende touchpoints gedrag kunt sturen door gebruik te maken van onbewuste neigingen van je bezoeker. Technieken zoals nudging, priming en persuading zijn het speelveld waar we ons nu begeven.

Mischa’s sessie werd eerder omschreven als “topklasse”, “praktische wetenschap”, “vermakelijk” en “een legitieme expert aan het woord”. Maar ervaar het vooral zelf. Aan u de keuze.

De spreker/organisatie heeft de presentatie (nog) niet gedeeld.

  • Theme
    Conversie

    Het trekken van veel bezoekers naar een website of webshop is één aspect van online zakendoen. Deze bezoekers iets laten kopen of een dienst laten afnemen is een minstens even belangrijk aspect. In de huidige online wereld is de conversieratio van veel ondernemingen nog té laag. Een groot voordeel van de Webwinkel Vakdagen is dat het thema Conversie overloopt van de goede voorbeelden van hoe het wel moet.