Personalized eCommerce – gewoon persoonlijk

THU 11:15 - 11:45

Lecture hall 8

ShoppingTomorrow

Relevante en persoonlijke productsuggesties zorgen voor hogere conversie, orderwaarde en retentie. Waarom lukt het minder dan 10% van webshops om daadwerkelijk te personaliseren? Vaak wordt personalisatie groter en moeilijker gemaakt dan nodig is. Door ‘good practices’ van de Expertgoep Personalized eCommerce te volgen op vier cruciale stappen, kunnen webshops binnen enkele weken datagedreven personalisatie live brengen. De voorzitter van deze expertgroep licht deze vier stappen toe aan de hand van een case die SPARQUE samen met Raab Karcher heeft gedaan.

Deze lezing wordt verzorgd door ShoppingTomorrow expertgroep Personalized eCommerce.

De presentaties van ShoppingTomorrow worden op deze website gedeeld.

  • Theme
    Personalisation

    Personalisatie biedt organisaties de kans om partners en klanten een uniek gevoel te geven. Behoren tot een groep is goed, een uniek aanbod krijgen is beter. Personalisatie neemt een vlucht, bijvoorbeeld doordat een retailer zo de ervaring van een consument in de winkel en online kan koppelen. De mogelijkheden van personalisatie zijn enorm, de themasessie heeft als doel om de belangrijkste kansen aan te stippen.