Personalisatie: van data naar meer resultaat

THU 13:15 - 13:45

This is a 2018 presentation

Er zijn tal van redenen waarom je meer data over je klant zou willen opslaan.

Bijvoorbeeld om beter te retargeten. Of goed te kunnen A/B testen. Of je zet de volgende stap en begint met personalisatie.

Digital Analytics consultant Tije Vlam laat aan de hand van cases zien dat personaliseren minder ingewikkeld is dan veel mensen denken.

Het resultaat: je loopt weg met praktische info en tips om gelijk te beginnen.

  • Theme
    Analytics

    Data vergaren, meten en analyseren zijn drie handelingen die samen inzicht geven in het zoek-, koop- en retourgedrag van jouw klanten. Data-analyse is daarom een handeling die zeker belangrijk is voor een ondernemer in de e-commerce. De analyse van beschikbare data kan ook geautomatiseerd worden. De webwinkeleigenaar die tot ver achter de komma wil weten wat er speelt, heeft hier veel baat bij en daarvoor zijn alle presentaties over analytics onmisbaar. In deze sessies wordt inzicht gegeven in wat er komt kijken bij de analyse van data voor de e-commerce sector.