Onboarding is maatwerk: hoe ga je om met Schizofreen gedrag online?

13:15 - 13:45

This is a 2018 presentation

ShoppingTomorrow

Bedrijven digitaliseren in hoog tempo en consumenten doen steeds meer online. Zo ontstaan er ook steeds meer systemen waarin consumenten grote hoeveelheden data delen. Echter ontstaat er ook een tegengestelde stroming; mensen die zich steeds meer zorgen maken over hun privacy en daardoor steeds minder willen delen.

Uit het GFK Consumentenonderzoek 2017 blijkt:

"Consumenten hechten online meer aan privacy dan aan optimale dienstverlening.”

Huidige online processen focussen meer op de informatiebehoefte van organisaties dan dat ze aansluiten bij de wens van de klant.

Door meer inzicht te krijgen in het online gedrag van de consument en hier het proces op aan te passen kun je de conversie verhogen.

Tijdens deze sessie presenteren wij een model waarmee je inzicht hebt in de bereidheid van consumenten om persoonlijke gegevens met jou te delen zodat je jouw dienstverlening hierop kunt laten aansluiten.

Deze presentatie wordt verzorgd door de ShoppingTomorrow expertgroep Digital Identity.